sorry za spamík, druhej díl je na světě, těm co to zajímá - POGUJ JAKO FOGLAR na mejch stránkách
už to tu bude zase
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=314611
na druhém dílu je nejlepší, že se na něj můžete těšit již v tento okamžik. no vlastně pro lidi, kteří se rádi těší bylo už včera pozdě s těšením začít. a to jsou i tací, kteří už jsou teď natěšení jak se nebudou moci dočkat dílu třetího. někteří z fanoušků, kteří přemýšlejí nad věcmi, se dokonce strachují, že natočíme další díl moc brzo a že to bude takové pokažení toho těšení a sabotáž ze strany autorů. nebudou nás za to mít rádi, ale do konce roky bysme dvojku rádi.
máslo je legendární druh
je to víc než jen rostliný tuk
poprvé jsem ho viděl
schovat se za sud
a zastřelit někoho ve hře bang
a byl jsem z toho paf
bylo to na turnaji
ve schovávání za sud
máslo je osud
(jsem namazaný blesk:)))
No, já nevím, já jsem většinu z vás viděla poprvé... A myslím, že polovinu si nepamatuju ani jménem, možná jen přezdívkou... nebo znám přezdívku a absolutně si nevybavím tvář... nebo naopak... nebo všechno najednou:) Fakt si srandu nedělám, myslím to úplně nejvážněji a nikdy už nic vážněji ani myslet nebudu:)
v dalším díle budu snímat jenom ty vidle a to čistě podle pravidla osy...slibuji!
mohl by tě nýst jako kládu na zádech v Komandu:)))
ježiš ještě ochraný svaz autorský sem tahej...pravidlo osy jsem si nastudoval až teď díky tobě, takže sme to tak nějak řešili asi citem (teď se bojim že se tim začnu řídit...nejhorší je amatér, kterýmu řekneš jedno pravidlo :)) stropní záběr ať už tim myslíš cokoli byl v pohodě, buď točenej z podlahy nahoru a nebo stála kamerawomanka na židličce a mířila dolu...no hrozný drama, umřeli při tom dva lidi a tři světlušky:) a olomoucké roverstvo sme my "touha trojky vidle"! ačkoli spíše už very old scouti :)
černá lovkyně: kde se to bude konat? mohou se trojky vidle přihlásit a za použití praktik na hranici pravidel nebo tak nějak férově lehce za ní i zvítězit?
Tangens_Omega: Panu guvernérovi jsme nabídli roli Robokopa(člen oddílu) ale stále váhá.
tinja: taky jsou tam ještě místa který mi nejsou jasný. třeba eidam nechce prozradit jak se dostal pod stůl. je jak malý. chce to vidět nejmíň třikrát a mezitím zakalit s hlavními hrdiny :)
Eidamova moudra je to pro mě jistota. Tangens_Omega tímto vyhrál první kolo konkurzu do dalšího dílu a Reine_de_la_nuit by mě fakt zajímalo jestli si ze mě dělá legraci a asi jako určitě že jo protože všichni lidi na premiéře v haňkách sme se snad znali. co to je za pořádky? jo a mimochodem...ta verze na youtube s anglickejma titulkama je lepší než ta tam, tak sáhni po ní.
??!!?!?!!! tak to je mazec, protože nedávno jsem to celé viděla v Haňovicích! :-D Nebyl jsi tam náhodou taky? Teď to mám doma a hodlám se u toho zase jednou skvěle pobavit!
pišto: to ať tě ani nenapadne!!! :)).
Honzyk: taky zdravím honzykůůů.... jak se vede?... jsem tě tu dlouho neviděl :D:D))))))))))))).
honza princ : samý moudra honzo :D)))).
hm...nejak nechapemmm..??:-D
Už jsme si tu hru zahráli i u nás v klubovně Na růžku a nutno podotknout, že je opravdu plná napětí.
dam je herec a zasloužilý umělec dubu nad moravou, ale nejhorší je že má ještě navíc ta potvora lenivá
zlý wětry : ona je fakt krutá jak sviňa, asi ji použijem i do dalšího dílu, začíná se vyplácet :))
Eidadam : co to zas meleš ty pako :))))))))
...ze Dama zdravim...., HP, OK...?:)))...
( podal strhujici vykon, domnivam se....:D)
nazdar všichni. jsem tu abych zkontroloval, zda tady některý z vás tajně nepořizuje kopie a neprodává je na dálný východ. :).
mě tade zaujala především ta hra, ale úplně ze všech nejvíc Sestra Mocná... ta byla fakt.. mocná...
no vidíš alvarez...kuli tomu sme se na táboře jednou děsně pohádali :) zkušenost diváctva se nezapře :)
vy ste švoncci, aj alvarez by sa z teho posral;))
paráda
...ja si to myslel, von mi ale jednou poslal fotku, kde mel na hlave kybl na sampus...:))
dík...jasně že tam je. znáv vaše spiklenecké pikle:) EIDAM je ten s těma kudrnatejma vlasama...objeví se až v půlce filmu ale už tam zůstane a září:))
jeho postava se jmenuje : Masosh (Masoš)
...uzasny...HP, hele, je tam nekde videt Dam..? teda Eidam...my si jeden cas dost psali, ale ted se tu mihne jen sporadicky...
.)***
no my se při natáčení bavili :) horší je jestli nás nepřestanou zdravit babky ve vsi :)
no my se při natáčení bavili :) horší je jestli nás nepřestanou zdravit babky ve vsi :)