Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVrané koně
08. 04. 2008
29
44
4654
Autor
Honzyk
Vrané koně jeli
všecky zvony zněly,
ze smrti se světy
vůkol probouzely .
Nic už nezazebe,
slunka plné nebe,
a to že jsme oba
víru měli v sebe.
Zazpívá pták v keři
tomu vždy, kdo věří
a kdo sílu srdce
s osudem zlým změří.
44 názorů
hana kupčíková
19. 07. 2008
No jo, fakt že jo - Čechomor. Ale je to moc pěkný, hlavně ty první dvě sloky.
A me vycitej jednoduchy rym :-))))...aspon ze tak....davam ti t*...za to ze se mi chce :-úúúúúúúúúúúú
Reine_de_la_nuit
11. 04. 2008
...vim, ja ty "velky" slova taky rad nemam...ale kun je pro mne skoro svaty zvire, a jeho klapity klap prehlusi i bolavy veci...treba....a to venovani...vis..:))..pisu ti zpravu., maart:))
tak na lidovú ses dal Františku... no, dobrý a klobouk dolů před všemi, kdo takhle prostě psát umí a vyhnou se banalitě
Snad jen - jen můj názor - i v takhle staženým a nutně prostým tvaru bych asi šetřil s vírou, srdcem a osudem i smrtí - to jsou hrozně velká slova, jestli rozumíš
jsem trochu deformovanej, neber mě vážně :-))
...taky fakt....ja jen ze si tu se svym nickem pripADAM nekdy jak buran:))--
...:D...me to nejak z huby vylitlo...)
Reine_de_la_nuit
09. 04. 2008
..cau, ..hele, proc mas takovej nick, myslim jako Kralovna noci, kdyz pises takovy normalni "veci"..?...)
Reine_de_la_nuit
08. 04. 2008
...cesky filmy, to mi vubec nepripominej..
..jsme se prave bavili v hospe vo tom, ze sracka na sracku, ale toho Vladu Michalka (Rodice a deti), nikdo z nas jeste nevidel....ja vim, neni komedie, ale mne nejvice se libil "Sekal", to je dobrej bijak...(a taky Krizan scenar, zadnej vul, zejo...)...ale ceskou komedii ja si zadnou, opravdu, nevybavuji...-)
ahoj, honzyk:))
...ja ho mam rad, ale fakty ze jo, ale ne ten upocenej, slivovicovej s cesnekem...))...
..no a teda, jak jsem dneska tak "stastne unaveny", mne prijde to blby...(jako dekovat a tak)...ale bezva, ze jste prijali folklor zizkovsky..:)))
..jo, Mue, ja ti prece slibil prekvapko...a ty vranici k tobe dou...myslim:)))...prave dnes jsem dostal od sefa sveho v atasu nadherny mobil..
---Nokia, cerna, malickata, udajne posledni , O, Boze, dyzajn...
...a muzu poslouchat i muziku, foti, pere, vari, zasiva...!.
....O, ja se mam,...jen jsem trosku unaveny......ale neni tak strasny, vubec ne...- cau.)))
Už vim, co dám dneska dceři jako diktát (obávám se, že Tě nebude mít ráda) :o))