Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeděle
28. 06. 2001
3
1
2433
Autor
Alela
NEDĚLE
Dneska je neděle,
den klidu, den kostele.
Dnes navštivme Ježíše
a koukněme mu do očí,...
do očí, když je má na kříži zavřené,
a ptejme se ho otázek,
když ústa má umlčené
--- již tak dlouho.
TAK DLOUHO.....nepromluvil k nám.
ANO - - - ,Ježíš k nám již dlouho nemluví.
a my k němu za vraždu snášíme omluvy...
Omluvy za vraždu? Ach lide ubohý!
Jak se chceš za vraždu někomu omluvit???
Ne, my to nevzdáme! Vždyť Ježíš odpouští, vždyť Ježíš spasí!
Ach, lidé ubozí..., přestaňte už PROSIT!
Pochopení, odpuštění, to chtěl by každý.
Pochopení, odpuštění za nechtěné vraždy...
Že pár slov modlitby dá duši klid?
Ach, lidé ubozí, PŘESTAŇTE SE MODLIT. . .
1 názor
To ne! To urcite ne. On se s nama nebavi uz od chvile, kdy pokusem Noemovy archy, (jak se jeste domnival, ze zachranuje ty nejlepsi), ujistil, ze nepotrebuje lidi trestat a nicit, ze je lidstvo schopno se znicit samo.
Viktor_Čistič
17. 10. 2001
Diana: no jo, každej si přece vykládá báseň po svém. K tomu přeci básně jsou, že?
Tak se nemodli a radši medituj, když říkáš, že je to motlitba k sobě - to je meditace. Jakákoli motlitba je prosba někoho či něčeho jiného o pomoc.
Alela:Myslela jsem skutečně modlitbu, i ta má navíc uvedené účinky. Když prosíme za druhé, nemyslíme v té chvíli na sebe, jsme méně sobečtí a to úžasně pomůže také nám.
To není dobrý nápad. Modlitbou pomáháme především sobě, modlitba mobilizuje dobré síly v nás, je to - psychoterapie, relaxace, obrovská síla! A dokáže divy...Já také se modlím ráda...