Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠALINA Č.3, 5:33
11. 04. 2008
8
60
4632
Autor
Alú
Hukot šalin,
rozespalé snění artistů.
Hov(r)or o tom jak "MĚ MLÁTÍ!"
Lampy slabě svítí v ranním rozbřesku,
chystají se ke spánku.
Umělý stín bezzemka,
co s dlouhým klackem hledá štěstí:
3 koruny v zelené krabici s nápisem SKLO.
Prach v pohybu z cizích ruk, co patří katovi.
Otřelé, ale nové; a co lidé?
Lidé se táhnou.
rozespalé snění artistů.
Hov(r)or o tom jak "MĚ MLÁTÍ!"
Lampy slabě svítí v ranním rozbřesku,
chystají se ke spánku.
Umělý stín bezzemka,
co s dlouhým klackem hledá štěstí:
3 koruny v zelené krabici s nápisem SKLO.
Prach v pohybu z cizích ruk, co patří katovi.
Otřelé, ale nové; a co lidé?
Lidé se táhnou.
60 názorů
Přesto jsi mě neuargomentoval. Pak po mě někdo z Ostravy bude chtít, abych to zmněnila z šaliny na bednu. To přeci nejde. A šaliny vážně v Brně jezdí- zkus se tam někdy podívat ;-)
Papuchu, s(c)hodou okolností i dnes na tom jsem podobně, užívám si brněnské ohňostroje a po 2h spánku jsem ťapkala prznit lidi do nemocnice. Hurá do postýlky ;-)
česky je to SHÁNÍ (je sehnat, nebo sechnat?!)
to prznění češtiny nacpat CH tam, kde je H je hnusný pražský paskvil :-( tfujj!!
stejně jako "naschledanou", "schodneme se" a podobně :-( je mi z toho zle, brrrrrr, pfuj pfuj :-P
Jééj, po pařbě do práce - to musel být den, co? To znám, taky se mi to párkrát stalo :-))
Schání a jak jinak česky? mně se tam jiné nelíbí;-). Jinak to vlastně bylo po pařbě do takové práce školy, ze všeho pravdy kousek. Po dlouhé noci do nemocnice.
schání??? šmarjááá... při tomhle se mi zježí všechno péří :-( Když už mluvíš jako pražáci (FUJ!!) tak si tak mluv, ale proboha tak NEPIŠ
no a tou šalinou jsi jela v tuto nechutnou denní dobu do práce/školy, nebo domů z nějaké pařby? .-)
já asi většinou rači výmysly než pozorovačky.. i když přijde na to. totoť takový neurovnaný, i ten font a jeho velikost mno..:)
Onja... Vážně mě to napadlo v takové ranní šalině, koukala jsem se jak se lide po ránu vysloveně "táhnou" a ono Otřelé ale nové... no ono každé ráno ač je nové je v podstatě stejné jako to předešlé. Zase slunko "hups" na oblohu a ty někam vyrážíš... Proto otřelé a nové? den začíná. Začátky jsou znakem novoty ne?
Žánrový ranní obrázek, který je vypovídající...
Do klubu se hodí na stranu úvodní!
krzevá témata a česky? no včil teda nevím co říct... měla bych to napsat jiným jazykem?
já to přidám s dovolením do klubu, krzevá téma...
a ty klidně nakoukni, Alú, kdo a co ti tam bude dělat společnost... :o)
Usmáty_autor
16. 04. 2008
To je báječné:-D a koukám že tady na Písmáku jsi také stále k dipozici, tak rychlé odpovědi :-). Přeji krásny den.
Water Lily
15. 04. 2008
To máš za preventivní prohlídku ;-). Jj teď na ně bacha, je jich strašně moc, příjímali nové či co, bo nejen že se hemží ale kontrolůjí naprosto neznámí revizoři. Teď mě nedávno brala taková starší dáma- jem koukala teda. Júúú roční šolinkarta, páni, to s sebou můžeš o víkendech vozit jednu osobu zdarma, no ty se máš!
Water Lily
14. 04. 2008
Od Revizora to vážně potěší a tak jen, Water Lily bacha na něj. Mají v kapse širgli a oderou tě na kost ;-)