Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChytrý Samuel
13. 04. 2008
11
20
1386
Autor
Maeslo
Můj kocour Sam
se vysral u sousedů.
Mám ho moc rád.
se vysral u sousedů.
Mám ho moc rád.
20 názorů
vindal drámo
02. 11. 2008nepotrebujem
22. 05. 2008
Vřelé díky!
Avox: To náš má k dispozici velikou zahradu, takže lenost si v tomhle ohledu dovolit můžem :-)
Usmáty_autor
17. 04. 2008
mám psa, a sousedi ho nenávidí, hnojí jim kytky a pak je žere, taky mulčovací kůru a kapesníky :)
dík za avi, já už tu byla... víš, ještě před dvěma roky jsem bydlela ve věžáku a tam bylo poměrně dost chytrých pejsků a kočiček s línými páníčky :-))
Usmáty_autor
16. 04. 2008
Formalni stranka haiku nemuze opomenuta, protoze potom to nebude haiku. Ale chapu, co bys rad rekl.
Můj kocour Samuel
se vysral u sousedů
Mám ho rád a moc.
Teď už by to byla?
PS: Co takhle se vyprdnout na formální stránku haiku a zaměřit se spíše na stavbu myšlenky? Mě by totiž zajímaly názory ostatních, jestli tohle je ono. Neboť podle mě ano :)
(Ale cítím to jen intuitivně)
Díky archie.
Pound: Právě si myslím, že kontext je jasný ze samotného díla ;-)
Haiku to neni v zadnem pripade, to ma formu 5-7-5, tohle je 4-7-4.
Spis blbustka a bez znalosti kontextu nicnerikajici. Ale s tou znalosti je to fajn, tak pozdravuj sousedy. :)