Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMEZINÁRODNÍ DEN JEZEVČÍKů
Autor
alina
Je to jednoduché. Prostě chcete někomu dát dárek. Ale ten člověk zrovna nemá svátek ani narozeniny, nejsou vánoce, nový rok ani jiný velevýznamný den.....
A jsou na světě lidé, kteří se ostýchají a upípají přijmout nějaký dáreček jen tak. No, a od toho je na světe Mezinárodní den jezevčíků.
Může to být kterýkoliv den, pro který se právě v tu chvíli rozhodnete. A tedy, může jich být v roce kolik budete chtít.
Prostě přijdete za tím človíčkem a řeknete - všechno nejlepší k MDJ!
Strašně ráda dávám dárky k MDJ :o))
Zkuste to taky. Šiřte tuhle myšlenku dál.....a bude na světě o jeden úsměv, o jedno sluníčko líp. Uvidíte sami.
*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*
BTW: a neptejte se mě, proč zrovna JEZEVČÍKů....kdyby bylo po mém, byli by to bulíčci :o)))))
Viktor_Čistič
14. 10. 2001A co třeba 29.VI. k.r., to slaví svátek můj Patron Petr :o)
Ale protože já jsem zase spíš na kočky a číči, tak raději MDkk (koček a kocourků).
A tak to je porád, každý má ten svůj svátek za NEJ... Proto doporučuji, každému přát podle jeho letory!
Alině tedy k MDB (básnířek, nebo bulíčků ???:o) ? ) a k MDDL (dobrých lidí) a tak...
Mně zase k MDČ (čarodějnic) a MDkk a MDK (kecálistek)...
░▒▓-_-▓▒░
TAK VÁM VŠEM PŘEJI K MDPísmáků!