Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzkaz od honzyka
Výběr: Zbora, Print
16. 04. 2008
26
58
5002
Autor
Honzyk
1. Nestyďˇte se psát o tom, co si opravdu myslíte a co máte zažito. Zapomeňte, že váš text bude "někdo" číst.
Zkuste odhodit zábrany a pište, jak cítíte a přemýšlíte.
2. Nebojte se, že uděláte chybu.
3. Nebojte se odvázat.
4. Čtěte co nejvíc - co "neučtete teď", budete později těžko dohánět.
5. Šetřete místem .
6. Dávejte své texkty někdy číst i ostatním lidem, třeba kamarádům , o kterých se dá předpokládat, že jsou, i k vám, kritičtí.
Nebojte se s nimi "myslet" nahlas.
...zdraví honzyk:))
Zkuste odhodit zábrany a pište, jak cítíte a přemýšlíte.
2. Nebojte se, že uděláte chybu.
3. Nebojte se odvázat.
4. Čtěte co nejvíc - co "neučtete teď", budete později těžko dohánět.
5. Šetřete místem .
6. Dávejte své texkty někdy číst i ostatním lidem, třeba kamarádům , o kterých se dá předpokládat, že jsou, i k vám, kritičtí.
Nebojte se s nimi "myslet" nahlas.
...zdraví honzyk:))
58 názorů
Opět jsem přeskočil komentáře a tak tedy jen a jen za sebe:
Rady jsou to DDD = DocelaDostDobré.
I když... Já se vším tím výše zmíněným řídím odjakživa i tak. :D
rozdupanésrdce
12. 01. 2011hana kupčíková
19. 07. 2008
myslim, že to nemyslim, tak jak myslíš.
Ale jak myslíš. já bych to asi taky nechala být.
zdravim honzyku:)
24 cm rajske pochoutkxy! Ježišmarjá honzyku, smiluj se! neposílej!!!
slibuju, že už nebudu mluvit o divcích časopisech na tvých strankách nikdy vic:)
...jsem navysost rozlicen!!!!
Elektronickou postou posilam ti 24 cm rajske pochoutkxy!!!))))))))
ja taky, a ja uz doma, ja ktrasny to jem ani nevis teda mozna, 0Pondik!!:DFDF
Bod 4. je tak desiva pravda, ze k tomu neni co dodat. Jenom skoda, ze si to clovek sam uvedomi az kdyz musi dohanet.
Bod 5. je pravda dovnez, Ezra Pound tvrdil, ze v dobre basni neni zadne slovo navic. A ja bych to mozna trosku roztahnul na literaturu jako takovou.
Jsem rad, ze jsem se k tobe vratil, ty avi jsou obcas fajn :).
Reine_de_la_nuit
08. 05. 2008Reine_de_la_nuit
26. 04. 2008
-..no, vis, to bylo pro osmnactilety kluky a holky, kralko, ale stejne, no...cau
honzyk.
Reine_de_la_nuit
25. 04. 2008
...ja te, kuku, nevim...ale voni mi hlavne, smradi, necetli...a ja..?
No, jak kdy, hele, jak kdy...treba dneska bych na sebe, a bez jakykoli autocenzury, jak jsem nasranej, vyprasil kdeco, a mozna to taky udelam...- a to nekecem, kurva.---
Vzkaz z kategorie - pokud jste zapoměli dýchat, tak se to dělá ... a teď se dívejte!
Nicméně oceňuji Tvé z úst do úst, že tonucích není nikdy málo stejně jako úpřimného povzbuzení. :)
jóoo, nedostižný sen, bez bariér a zpětného sebezpytu... přesto bych vypíchl bod 5 - slov je nějak až příliš myslím, slívají se do hluku... a grafomanů taky
většinou spíš postrádám trochu obyčejnýho ticha...
Bluedragon
17. 04. 2008sestricka.slunicko1
17. 04. 2008
Jinak jako jo, akorát se to dá vyložit všelijak a místy se mi zdá, že se ty body navzájem popírají. Když se odvážeš a odvážíš psát bez zábran, tak, jak to cítíš, nijak se neomezovat, kde potom najdeš tu sebekritickou část svého já, která ti prozradí, že to třeba není dost dobrý, abys tím tady "zabíral místo"?
Nestyďte se (psát třeba i vatu), nebojte se (zrovna vy určitě nepíšete vatu), odvažte se (vůbec si nepokládejte otázku, zda třeba nepíšete vatu)... ale bacha, šetřte místem, je tu tolik vaty... :-)
Za starší pány mohu podotknout, že bod č.1 bude pro nás hodně neschůdný, zvláště, když počet kamarádů klesá a manželek přibývá.
OK - čtení je pro mě jako dýchání, teď se mi dostala do rukou nádherná poezie od Václava Kupky (75 let) pod názvem " Et cetera.."
...jo, pampuch...dyk tady na serveru tolik vaty, ze by zacpala usi pulce Afriky:)-!)
nepotrebujem
16. 04. 2008
Ono by se asi dalo napasovat i na dost těch, kteří si o sobě myslí, že jsou pokročilí až zkušení. V šesti bodech je obsaženo všecko, co se týká syntézy. Analýza se těžko dá naučit, ta musí být vrozená...mám na mysli schopnost určitého druhu vnímání, které smysluplnou tvorbu podmiňuje.... *
ďˇt je opravdu češtinářský bonbónek! :o)
No, ale jinak jednoduchý, základní a srozumitelný vzkaz, o kterém by se takřka chtělo říct: "to ví přece každý". Doporučuju pro další čtenáře.
Hodně povzbudivé, hlavně pro začátečníky :o)Taky jsem s tím měla dříve problém*