Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠašek
23. 04. 2008
13
33
3989
Autor
Alojs
Šašek…
Prý veselý…
***
Ukazováčkem
i palcem
Masíruje si
Svá bělma
***
Pudr se rozlejzá
Krátery v tváři
***
Byť vlastně…
***
Nikdy nebyl.
***
Šašek…
Prý veselý…
***
Svírá si čelist
***
A pozvolna
***
zhasíná
***
V péči
Svého
Reflektoru...
33 názorů
tehdy jsem myslel, že odcházím... myslel jsem špatně. a neodešel jsem ani teď... přestože prázdný rok za mnou :)
bělma? budiž... tam by to chybět mohlo... u reflektoru - myslím - že ne. tam je to docela podstatné. i když - v kontextu verše to může být zřejmé. i nemusí... kdo ví. jseš dobrá, víš to? žádné smajlíky, hvězdičky, ale poctivý rozbor. takových tu na básně moc není. víc takových!
Water Lily
05. 08. 2008
ne nadarmo je depkař nejvíc plodný. co se zdejší tvorby týče :) že ano...
Water Lily
05. 08. 2008Water Lily
05. 08. 2008
no jo... šašek je všeobecně chápán jako veselý člověk... ale už tu zrovna dnes padlo cosi trefného o pláči za oponou...
to nevážný je spíš ten, koho jsi použil...vážnej je zbytek..nejsem tak hloupá, jak vypadám:-))
no mé kořeny sahají do Čech, tak to bude možná tím. fejetony a to druhé - rád bych. ale... momentálně (asi poslední dva roky) to nějak nejde. není na to čas, není chuť... snad se jednou vrátím :) dík za návštěvu
Aloj, Alojs. Hezké to je. Pro tebe značně netypické. Co ti jako ostravákovi neprominu je slovo "rozlejzá". Jinak mně básně nic neříkají, kdyžtak alespoň nějaký rým. Básně bez něj pro mě nejsou básní. A věnuj se pls fejetonům, popř. vtipným historkám;-)
Oduševnělost
24. 04. 2008
aha, to je o tom šaškovi, co v mládí často podobal se vánku a říkali, že prý mu rozum chybí ..
ostrava zdraví ostravu! :) a jinak... pokud mě chceš ještě více potěšit, zahraj bráchovi na kytaru... vedle ucha :) má to prý rád
Wraith Ailohwirre
23. 04. 2008pozorovatel
23. 04. 2008
ahoj pozo :) máš možná pravdu... pouvažuji nad tím. jinak se ti brzo ozvu ohleně toho kritikaření, pokud jsou ještě volná místa. teď jsem tu na zkoušku :)
...
korála: no jooo no :(