Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejen dnes
24. 04. 2008
24
37
5342
Autor
Oldjerry
Ráno mám rád...
moc.
Ale
už dávno byla půlnoc
když jsem šel spát
Soused
(má asi agresi v povaze)
sešlápne plyn až k podlaze
odjíždí s hlukem tryskáče
a budí spáče
v šest
službou medvědí
sevřu ruce v pěst
hodím záda k oknu
a vstávám
až žaluzie slunce přecedí
mně na pelest
37 názorů
..no, ja driv nejed rano nic, sem nemoh, ani jako dite,,,,fakty, ja az obedval...no...))...az nyni se ucim...:))
Štírko - Ď...
Honzyku - no každému dočasu - ono na mne taky dojde s jogurtami a jinými srágory.
Dadí - s odpuštěním : sežeru, co mi žena nandá do nůše. Ona je přece jen dřív venku z pelíšku, než já...nekoukám nějak úzkostlivě na to, co je zdravé... já zase většinou připravuji oběd a tak jí to kompenzuji. (:-D). Jistě se zeptáš co dnes - tak : vepřové nudličky s játrovou omáčkou a nové brambory.
a doufám, že přeceděn na pelesti ses usmál ... jen tak... každý den by se měl vychutnat.... a t*
..ty jsi, Oldik, tak, ale tak srandovni...mam te opravdu rad...bez naky ironie...no, ja mel banan rozslehanej v mlice, protoze v posledni dobe nezeru nejak, nejde mi to, sem si poucil mixer , a todle vypiju, no...
Oldíku prášky nám sem nepiš, to my ani nechcem vědět..:)
chtěla jsem napsat že míváš buřty, ale pak jsem si řekla, že jíš zdravě, možná...
Dáďo a Františku - hele vy lidi zvědaví - tak dneska jsem měl dalamánek a 5 dkg anglické slaniny, k tomu čtyři ředkvičky, hrnek čaje a prášek na snížení tlaku. Jindy jsou to třeba dva malé krajíčky chleba s Lučinou a tak různě jindy třeba a taky všelijak. Jen ten prášek mám k snídani pokaždé...(:-D)
..no, co snidas, Oldiku..?:)))...nebud skoupy na sluvko pro sve mile, jak doufam:ú))
Modrá : mňau (dík)
moorgane - správný závěr, ale jak vidíš, už jsem zase po půlnoci u kompu....
velký Jiří : jednak ti dodatečně přeji k svátku něco lepšího, než blbé žgryndy německého šéfa, jednak ti děkuji, žes nakouk.
oleandr a avox : i vám děkuji, že jste mi věnovali kousek svých očí....
Modrá_kočka
24. 04. 2008
mylenko - Na to, že nemusím do práce jsem si už za deset let zvykl, ale na bordel pod oknem to nějak nejde...
Marcela.K.
24. 04. 2008
Zajímavé je, že tahle vznikla z naštvání, jak ostatně z toho lze vyčíst. To se mi nestává tak často od doby, kdy jsem vypadl z programu prudičů.... Díky vám, kteří jste koaxiální...
Marcela.K.
24. 04. 2008
...pro me rano silene...ale jen tak tech deset minut...nez si uvedomim, co se mi zas silenyho zdalo-nezdalo a zaxcnu si rika, co bude ten den pro me hezkyho, no......a spim blbe teda...zavidim:***
strašlivě všední text bez zbytečných gest, něco v tom je
asi cezení slunce žaluziemi
.../*
aleš-novák
24. 04. 2008
pěkně napsaná báseň a zaujala mě i její grafická úprava :-))) TIP a díky