Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSousedská
Autor
Marcela.K.
22 názorů
Marcela.K.
12. 12. 2021Tak dej pak vědět, jestli jsem se trefila i do tvého vkusu ;-)
Marcela.K.
10. 12. 2021Verunce byly 3 a půl. Nečekala jsem, že by vydržela celý film v kině a ona to vydržela až do konce.Bylo to poprvé - já si ten zážitek - poprvé v kině s vnučkou - dala k narozeninám . Byly jsme nadšené obě. Je mi jasné, že asi nepobrala celý děj, ale v kině to mělo sílu. Teď je to jeden z jejich nejoblíbenějších filmů.. ten šestiletý by určitě už vydržel. U toho menšího nevím. Myslím, že by se to mohlo líbit i tatínkovi ;-)
3 a 6. Co myslíš? Starší by to možná mohl zvádnout. Našel jsem to někde na internetu.
Marcela.K.
10. 12. 2021Jak máš staré děti? Už to bylo i v tv. Já na tom byla s vnučkou v kině, když to bylo nové...už před čtyřmi roky. Je to krásnej příběh.
Marcela.K.
10. 12. 2021Jo a máš pravdu s tou melancholií.
Marcela.K.
10. 12. 2021Zboro, byli našimi sousedy příliš krátkou dobu, ale vídala jsem je oknem z kuchyně denně. Ten obrázek už se mi vymazal z paměti, ale Dan mi ho svým vyprávěním připomněl. Vlastně to je hlavní důvod mého psaní, zachytit pocit, obrázek, vzpomínku. Znáš pohádku Coco?
Svým způsobem to vidím jako Janina. Je smutná, to ano, ale možná je to spíš melancholie.