Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLabutí?
30. 04. 2008
7
10
1352
Zpívej
jako by naposledy
tvá tklivá píseň měla znít
z té hloubky hrdla nejvnitřnější
nechť tají ledy
dookola
zpívej
ač nikdo nezavolá
tě k sobě prstu kývnutím
a tobě zdá se
nikdy už
muž nevezme tě do paží
zpívej
tím tónem nejvroucnějším
jako by všechno už se stalo
tvá slova nic že neváží?
ach ne!
je jednou zaslechne
ten
co svá čidla dávno ladí
a navzdory pozdnímu mládí
uslyší
že tvé srdce tluče
celou tě vezme do náruče
10 názorů
Jarmila_Maršálová
01. 05. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
30. 04. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
30. 04. 2008
Jarmilko, Ty jsi prostě tak milá duše, všem přeješ, děkuji Ti za to! Jsi opravdu jednou z těch, která dokáže lidi potěšit.Jsi vzácná žena.
Myslím si ale, že mne už do náruče nevezme opravdu nikdo. Není to tím, že by se nikdo nenašel, kdybych chtěla, ale já nechci. A když napíši někdy, že je mi smutno, je to fakt, ale už to nebude jinak. Já jsem v tomto případě již ztracená. Jenom bych tomu,kdo by mi chtěl obětovat svoji přízeň, asi ublížila. Ta chyba je opravdu ve mně a já o ní moc dobře vím.A nechci to už měnit. Víš, už jsem příliš dlouho sama na to, abych se změnila. Ale, je hezké, žes mi to napsala. Vím, že nejsem sama se svými smutky a to je pro mne víc,než si mohu přát. Občas Vás svými rádoby básněmi provokuji, jsem to ale potvůrka, ale v normálním životě to nikdo nepozná,že mě něco trápí, každý tvrdí, že jsem zábavná. Já prostě tím, že to napíšu, tak své duši dopřeji trochu klidu.Moc děkuji za Tvůj zájem. Vážím si toho a jsem velmi vděčná za pozornost, kterou mi věnuješ. MTR :o))
A za tu báseň, která je opravdu krásná ... *T*