Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOběť popu
01. 05. 2008
21
48
4035
Autor
Honzyk
A nový tenisky
a vobarvemý šortle
a jdeme na pivko
Na fotbálek...!!!
Jen tývý puštěná
tak zírám :
z úst Vondráčkový odezírám :" N e b u d e m e s e d ě t d o m a, b u d e m e t a n co v a t..."
A tůdle nůdle
nikam nepudu
to víš, ty babo, zrovna
Vzpírám se diktátu
Však mocná jsou média :
Helča, ta dala mi : za ségru, mámu, sousedku, za tátu :
"Dlouháááááááááááááá noc" ..... už pěje
Tak seděl jsem vzpřímeně do jitra vlahého
Neusnul...(!)
S Helčou až do rána
Do prdele...!!!!
a vobarvemý šortle
a jdeme na pivko
Na fotbálek...!!!
Jen tývý puštěná
tak zírám :
z úst Vondráčkový odezírám :" N e b u d e m e s e d ě t d o m a, b u d e m e t a n co v a t..."
A tůdle nůdle
nikam nepudu
to víš, ty babo, zrovna
Vzpírám se diktátu
Však mocná jsou média :
Helča, ta dala mi : za ségru, mámu, sousedku, za tátu :
"Dlouháááááááááááááá noc" ..... už pěje
Tak seděl jsem vzpřímeně do jitra vlahého
Neusnul...(!)
S Helčou až do rána
Do prdele...!!!!
48 názorů
střeva prvokova
02. 05. 2008
-...thalino, proboha, nechapes, co nadsazka..., ty si myslis, ze bych tu sedel jak "Y"!...?.))))))...ach..)))
sestricka.slunicko1
02. 05. 2008
"aby bylo jasno"???!...co si to dovolujes, zmetku?:) Jsi muj otec, nebo co...?
Zalez si do svy zablokovany boudey a olizuj jiste zanedbany penis.Ale musim priznat, ze tato tva poznamka me rozesmala az po chvilce:)))
...sam jsi jiste, uz podle tvych versovanek, muzikalni az beda:)))DDDDD
VELKÝ SOUHLASNÝ KÝV S MEGACHÁPAJÍCÍM POKÝVNUTÍM HLAVY :)
krásnou noc, Honzyku
Audrey:\...presne..........a jak ta krava haze tema rukama...my to zkouseli, a malem sme spADLI:ddddDDDDDDDDDDD....
...garantovat jiste ne, ale trosku premejslet snad ano...a rozmyslet si, esi se proskakat jak koza realnym socikem mohla..., nebo ne..?.......
Jak to táhli s Vaškem a Martou v Golden Kids, se mi zamlouvalo.
Jako čelní kreatura normalizeční pakultury, a pak, no ano. :)
Sami nikdy nemůžeme garantovat jaká zrůda z nás vyroste. Co si jen vzpomenu na dobrovolné ješitné vykrucování Hrabala před kamerou, na jaře 1989, kdy už i poslednímu ze Švejků muselo být jasné ... . Celou normalizaci režimem zatlačován do nebytí, a najednou z bedýnky říkal, že to s potlačovaním tvůrčí svobody u nás je vlastně halasné nedorozumění.
Není to direct k textu, rozjímání pouze.
Zlý_wětry_vod_řeky
01. 05. 2008
já bručet na mírově a pouštět mi k tomu červenou řeku tak já nevím, zabít ještě někoho??, asi nejlíp sebe. když nad tím tak přemýšlím, třeba to byl ten TREST: sedíš a MUSÍŠ to poslouchat, peklo :)))
"moo", chces me zabit ? jdu si cisti cbpou oblibenou Satanskou bibli, a radeji...nez TOTOK!!!:D
...kravy, co..?:))archie, tydle dve by me, a verim, ...kdybych si je dal na dalku stereo, dokazaly zabit, lepe: dohnat k sebevrazde.
... A ted si predstav, ze ja byl, nekecam, na Mirove, kde tenkrat velitel jakysi Kohoutek..: chtel jsem tocit dokument ne o "trestu smrti", ale vubec o trestu a jeho, rekneme, dopadech....ucionku atp., scenar jiz hotocvy jel jsem ukazat, co "po Mirove" chci...
Vetni spokojene pod samopaly na nadvori vozili nejaky sterk, nad nima muzi se sapikama, a co ozyvalo se, myslis, z reproduktoru...no, co..?....,
"CERVENA REKA'!!!!!...zrejme u inteligentnejsich vrahu mela asociovat krev....(?!)...
....dodnes mi to nikdy nevysvetlil, protoze po uteku Kajinka vymenili Kohoutka.
Kurňa - ani jsem netušil, že i tato nechuť je nám společná... brbaba s vycpanejma zvířatama - snad už se konečně vystěhuje na Floridu a bude pokoj
směju se, helen a family je fakt vražedná kombinace. všímáš si že ta babice je prostě nesmrtelná?? a i kdyby ta mladá nanyka potáhne káru dál: ať je jak vííítr...
...jiz ja chystal se, ze rozpoltim tomu muncicakovi, jeji neteri, lebku sekerou, jiz nasel jsem v komore ...(vzacna po dedeckovi). ale ODSTEPOVALA MI!DD