Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevydržím
Výběr: Print
15. 05. 2008
23
36
5342
Autor
Oldjerry
Z rána nadšení jiskrami srším
a chystám se že svět spasím.
Večer pak
jak
starý oklobák
poslední z jisker pivem hasím
a chystám se že svět spasím.
Večer pak
jak
starý oklobák
poslední z jisker pivem hasím
36 názorů
zu - všim, ale pozdě - a hle ! je to dobře (aspoň ses pobavila). Teď si běž něco opravdu naspat....
...teda naspat. co se dobře čte.....jsem ani nevěděla, že to umím...úsměv:-)
Marcela.K.
15. 05. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
15. 05. 2008
sioraku, Jarmilo, mylenko - oklobák : expresívní (slangový) název chlapa nevalné kvality (opilec, nebo ošklivec, nebo nafoukanec, nebo jiný blbec).
Nebo oldjerry... - tedy všecko dohromady.
Zboro - to já taky (srším z piva) ale už se mi nechce nikoho spásat...
maceško - žiji s podobnou ženou 46 let.
Noe, myško, nepotrebujem - dík za nakouknutí a tak různě a podobně...
...jo - a taky všelijak.
Marcela.K.
15. 05. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
15. 05. 2008
Oldjerry- asi máš pravdu, nedokážu ze své hlavy dostat nic, vše rozebírám, stejně zbytečně, zatěžuji se věcmi, na které bych se měla vykašlat a bylo by mi lépe. Jenže, co naděláš, když takový jsi? Zkouším to dělat jinak a pak mě to zase mrzí,prostě, není záchrany. No,jestli je Tvá paní na tom také tak,to ji potěš Pán Bůh. Já s tím bojuji šíleně.
nepotrebujem
15. 05. 2008
littlesun - ty večery taky ujdou....
Jano - díky !
Pound, Diano, Zuzulinko - děkuji vám, že jste se mrkly a naspaly co se dobře čte.
já moc pivo nemusím...ale tohle znám...i když občas jsem ráno i totálně vyhořelá*
Hezka metafora, ktera sedne vicemene na vsechno, co se deje. Vsechno, co zaciname delat miva nejaky svetly zacatek a temny konec.
Jo.
sestricka.slunicko1
15. 05. 2008
maceško - ty budeš typ, jako je moje žena. Všechny starosti a odpovědnosti světa si bere na sebe... D
nepotrebujem - měl jsem na to sedm hodin :-)
aleš - takhle to má hodně lidí, jen by to asi vyjádřili jinými slovy.
Oldjerry, Ty se máš! Já z rána srším vztekem, ani nevím proč a přes den se toho nakumuluje ještě více, spát nemůžu vůbec a když si dám pivo, tak mě z toho bolí hlava. Prostě - stará bába.
Kazdopádně jsi to napsal trefně!
*T
aleš-novák
15. 05. 2008nepotrebujem
15. 05. 2008
Jani a sluni - včera jsem měl spicha se spolužáky 52 let od maturity. TO VÍTE, ŽE JSEM SI PŘIDAL NADŠENÍ A HNED OSMKRÁT... (:-D)
nepotrebujem - oklobák : expresívní (slangový) název chlapa nevalné kvality
Nore, dádo, moorgaane a Petruško - děkan, vypadá to, že vás to baví a to je fajn !