Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebrno, sobota, 24.5.2008
18. 05. 2008
1
72
8789
Autor
martinez
72 názorů
sestricka.slunicko1
30. 05. 2008Aššurballit
29. 05. 2008Bluedragon
29. 05. 2008sestricka.slunicko1
29. 05. 2008sestricka.slunicko1
29. 05. 2008Aššurballit
29. 05. 2008Aššurballit
29. 05. 2008Aššurballit
28. 05. 2008sestricka.slunicko1
26. 05. 2008
Martinez- chci moc poděkovat za hezký zážitek, který jsi, tedy alespon mně, a myslím, že i všem ostatním tímto srazem přichystala. Měla jsem možnost poprvé zažít tu atmosféru a moc se mi to líbilo. Doufám, že až bude nějaký sraz v Brně, že se zase budu moci s Vámi všemi setkat. Jen mě mrzí a zároveň se i omlouvám, že jsem musela docela brzy odejít, ale i tak, byla jsem tam s Vámi ráda.
Aššurballit
25. 05. 2008
aššur. v kolik ? napiš kdyžtak ještě ze slovenska na + 420 608 274 318 a my Tě tam s romalem vyzvedneme. nebo si to aktivuj .. :-)
Aššurballit
21. 05. 2008
dadik> :..(
ašš> jj - ale - moc jsme na sebe čas neměli. pojedeš aj se slečnou, nebo sám ? ;-)
já se velmi omlouvám, ale v sobotu nemůžu nakonec..mám povinnosti, který nemůžu odložit....mrzí mě to...*
Aššurballit
20. 05. 2008Bluedragon
20. 05. 2008
jo a - koukám -
aššur> určo přijeď - už se chystám, že Tě aspoň konečně uvidim v nějakym rozumnym stavu ( a těšim se ) :-)
santie> škoda - myslel jsem, že ho konečně poznám. jestli jsi s ním v kontaktu, tak mu pls pošli moje číslo. dík moc *
to, že se smazal je pro něj jedině dobře.
Bluedragon
20. 05. 2008sestricka.slunicko1
20. 05. 2008
protože Lístek. nepitvejme to tu, stejně bychom nic nezískali. (k věcnosti - ani nevím, jaké nosil trenýrky.) sdělíme si to v sobotu, ju?
sestricka.slunicko1
20. 05. 2008
je mou nemilou povinností být poslem neblahých zpráv, Javorovy_listecek alias Tristan Reveur ukončil svůj virtuální život na tomto serveru a této akce se nezúčastní.
sestricka.slunicko1
19. 05. 2008
ta spousta slov tu není papoušku pro tebe, ale pro ty co by jim to mohlo vadit - pro tebe byl úvodní proslovu :o)
ano, sestři, těším se :o)
sestricka.slunicko1
19. 05. 2008
papouchu, ty práskačem? tak to mě překvapuješ... no neva
já jen komukoli koho by to mohlo vadit: páč kvůli organizaci se to "oznámilo" už před delší dobou, tím pádem zmizelo z dohledu a včil je to akutní a třeba by to eště někoho dalšího mohlo zajímat a navíc docela zajímá aj mne esi teda ti lidi dojdou, tak sem drze použila další ze svých pěti povolených doporučených děl pro tento měsíc abych písmáky upozornila na písmáckou kulturní akci... esi to teda někdo nese těžko, klidně si tu u mne pár starostí odložte, nechť se vám dál kráčí životem lehčeji...
zdar všem vašim aktivitám a sílu do dalšího konání
:o)
Pišto? StvNe? chrouste? no...??! tady nic?? ..šijete jenom do mě ?? :-ppppppp
no konečně informace! znamenám si - pondělí, 19. května - jožo - tmavomodré trenýrky :o)
ty, jožo, ale vlado tu psal že: ...je fajn v diskusiach bavit sa vecne a tak..usmev...
takže prosím jen k věci - co víš o vladových trenýrkách?
:o)
já si ho skopírovala a vložila - ale jak dám enter, přepíše se to na http://photobucket.com/ a mám po fotkách
a klikací odkaz teda aspoň udělej, ne?
Aššurballit
18. 05. 2008
tak mi tu fotku pošli zprávou, su zvědavá
a ty trenýrky, to je dost cenná informace :o)
Aššurballit
18. 05. 2008
já se u sebe bavit věcně nemusím - a informace tu stejně žádný nejsou, takže mi možeš klidně napsat třeba aj o slipech nebo ponožkách :o)
hele, a co dyž to není prohlížečem ale tím že je to tvoje a já tam nejsu přihlášená?
fotky jiných lidí mi můj prohlížeč ukazuje bez problémů - nebo máte problém vy dva spolu, ty a můj IE :o)
Aššurballit
18. 05. 2008
tudle adresu to nebere, háže mě to jen na hlavní stránku... takle nenamotivuješ ani moju malou elišku :o)
Aššurballit
18. 05. 2008
procenta ti hnedle zvýším... chleba obstarám se vším všudy... povzbuzovat a kroutit se budu a sprostě mluvit nebudu a transparent snad taky bude - ale jak k tou všemu donutím ostatní, to netuším :oD