Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem tu ráda
19. 05. 2008
9
20
3465
Autor
macecha
Já nevím proč,
ale líbí se mi moc,
co jiní píší a co přináší
potěšení nejen jim.
Je v tom radost i trpělivost,
také žárlivost, touha
a ouha
někdy i zlost
na to,
že hraji jinak,
než oni by chtěli,
ale
baví nás to
a nutí psát
poštuchovat se,
i smát ,
vcítit se do druhého.
Prostě, být v tom spolku,
kteří neznalí, bláznivým zvou,
je mojí radostí,
dokonce i smyslem života
mého.
Díky všem, kteří v něm jsou!
20 názorů
Pokusím se tě také "pošťouchnout" svými jednoduchými říkankamí a bez vší žárlivosti.. :o)) ***
nostalgiku - děkuji.Mne potěšíš, dá se říci, každým svým dílkem, protože jsi tak jiný,než ostatní. Je to moc krásné, jak píšeš.
Jsem psavec - samotář. Píšu pro radost sobě a když se podaří trochu potěšit i někoho kolem, mám dvojnásobnnou radost. A tak píšu i pro tebe.
Je to cestička v parku, stromy pod kterými sedíme na dekach a z laviček odhrnujem listí, aby jsme si sedli:)***
Nadi, to jsem ráda, že je nás tu víc. Nebudeme se bát vlka nic! Jsem šťastná, že Vás mám. Opravdu. Vůbec nevím, jak bych dopadla,nemít ten spásný nápad, pořídit si internet a kouknout se na "Písmák."
maceško, přidám pochvalu a hlásím se do houfu. Já jsem sem taky přišla hledat společnost a našla :-) */
Oldjerry- tak to jsem opavdu šťastná, že se směješ. Smích je kořením života. Přeju Ti to. A jsem ráda, pokud ses na mne nezlobil. Víš, já jsem takový beran, který dokud si hlavu pořádně nerozbije, tak jí mlátí do zdi, až buď pochopí, nebo tu zeď zbourá. :o))
Ten eskamotérský kousek bych fak chtěla vidět a děkuji za to, že jsi tou představou rozesmál i mne, protože já se toho moc nenasměju. :))))))
Já se tu tlemím, až se koušu koutky úst do ušních lalůčků... copak já se na tebe zlobil ? Že o tom nějak nevím...
Jarmila Moosová Kuřitková
19. 05. 2008
Jarmilko, Oldjerry mě přizval jako první a za příklad mi dával Tebe! A já jsem mu moc nevěřila. A Ty se mě ptáš, zda Tě beru do spolku? Já mohu být ráda, že se se mnou vůbec zabýváš. Ty jsi ta hvězda!! A to myslím velmi vážně. Díky.
Jarmila Moosová Kuřitková
19. 05. 2008
Oldjerry - Ty ani nevíš, jak mi mluvíš z duše a patříš mezi ty první, kteří mne sem pozvali.Vzpomínáš, jak jsem byla hloupá a myslela jsem si, že si vystačím sama. Ne, nevystačím. Potřebuji Vás všechny. jsem tu s Vámi opravdu moc ráda. Moc Ti děkuji, že se na mne už nezlobíš.
Dobré vyznání, taky jsem napsal dokonce několik podobně laděných věcí, takže vím, že je míněno v lehčím tónu velice vážně. I pro mne Písmák znamená hodně....