Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezvířata týhle louky
29. 05. 2008
5
18
1762
Autor
Dave_Zw
zvířata louky sloužej sama sobě
a i když se rosa třpytí na ostrých hrotech luční trávy
stejně si budou, až skončí, olizovat koule
a i když se rosa třpytí na ostrých hrotech luční trávy
stejně si budou, až skončí, olizovat koule
18 názorů
Dave: s tim prologem mají pravdu : k básničkám se jednak prology píší zřídka, a když, tak to jsou třebas i samostatné útvary, které ji dokreslují, nebo do prologu hodíš úryvek ějakého autora, který tě inspiroval... ale napsat větu, která je částečně v názvu, a která sama o sobě nemá moc smysl být zdůrazňována až tolikrát, protože nedává smysl tak, jako postavená do básně, je myslím trošku o ničom. :)
Jinak dílo takový.. mno... jo, pravdivý. A zkus zase třeba i jinak ty řádky postavit, tyhle dlouhý se divně čtou, a málokdo jimi umí psát, resp. většina lidí tím psát neumí. Když si to přečtu nahlas, znělo by mi to spíš před očima v téhle formě...
Zvířata louky
sloužej sama sobě
a i když se rosa třpytí
na ostrých hrotech luční trávy
stejně si budou,
až skončí (možná bych dala "potom" místo dlouhého "až skončí" a dala bych to mezi "si" a "budou")
olizovat koule.
Ale tipos tě nemine :D
...uz vim, za co pudu na maskarni, az se uzdravim.....
DIKY, DAVE))))))))
sákryš, asi z tý básničky fakt nevyplynulo, že to není zas tak o zvířátkách!
Především je to napsáno dvakrát a v básničce to vyznívá smysluplněji, v prologu jako zpětný nošení dříví do lesa.
.,.,,,mozna by si TZENTO PROLOG MOHLA DAT ZVIRATKA VYSIT NA OPONU ZVIRECIHO NARODNIHO DIVADELKA...?...........
..je blbej, no............takova gorila taky potrebuje licdkou olasku a pozornost...treba na Animal planet byl viden knez, jak precdfcita gorillle z bible, a jak ta byla dojata!!!!:)))
Rajmund, Honzyk: asi se mi nepovedlo napsat to tak, aby prolog dokresloval báseň. Dík za připomínku, příště se buď zdržím nebo to udělám líp.
..todle je OK...ale prolog opravdu nanic a text shazuje.....
|(zbytecne)
/*
Už vidím cvrčka nebo žížalu..ale dobrá metafora..
..a bez prologu, prosím..