Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChrlič nadmořský
29. 05. 2008
0
20
2006
Autor
Dave_Zw
Tohle nečti
to je nezajímavý
subjektivní
chrlení
slov.
Takovejch je tady plno.
Všimli jste si, jak jsme všichni v tranzu
ze slov, který všude kolem sebe každej den CHRLÍME?
to je nezajímavý
subjektivní
chrlení
slov.
Takovejch je tady plno.
Všimli jste si, jak jsme všichni v tranzu
ze slov, který všude kolem sebe každej den CHRLÍME?
20 názorů
Sákra vy básníci jedni, jistě že básník ventiluje svoje problémy přes poezii, jen některý líp a některý hůř. Možná se někomu nezdá slovo "problém", ale když ho definuju jako stav mysli, při němž řeším nějakou věc, která se mi nezamlouvá, při němž ji řešit nechci, ale je tam uvnitř, při kterém se mi svírá břicho, když si na něj vzpomenu.... tak myslím, že o tom se píše.Nemůžu říct, že se píše JEN když máme problémy, ale rozhodně se problémy přes poezii často ventilují, a to neznamená, že je to špatná poezie..
Dave_..vzpamatuj se, proč by měl básník ventilovat přes poezii svoje problémy? Přemýšlej, hochu.
Honzyk: ale co když je básnickej text schopnej na sebe vázat virus choronickýho textovýho průjmovýho onemocnění?
...mno, a nebyla by to ta lepsi variáanta..? Po-hlavny nemoci sou svynstwo.)))---
Nevím, myslím, že je to spíš námět na úvahu nez na báseň... teda spíš jsem si jistá.
Rajmund: on má motorku? A on mě rozebírá? :-P
...to rozhodne mas!!!!...copa vo tpo, vo toms nas uz presvedcil, aole je toto cilem tve , jiste dobre minene, a zrejme i rexlexne posdmiínene, tvorby???..))))))))
Rajmund: když nebude mít básník žádnej problém, tak si dobrovolně nesedne a nezačne psát. Teda aspoň takhle to vidím u sebe. A ehm...vzhledem k tomu, že jsem už hrozně dlouho nic nenapsal, znamená to, že mám asi problém!:-DDD
...ja a kecat.,...? No dovol, ja zde vazenym clenem zrusene redakce, a jeji clen nelze, ani kdyby palili jej horici cigAREttttOU!:)))))))))
mimoto nejsem zadne basnik:))))))))
Když bude básníka hnát kupředu tragickej problém, tak nic nenapíše, protože si o první zeď, kerou potká, rozštípne lebku.
Honzyk: jo, chtěl bych se naučit poslouchat člověka,ale přes tu záplavu slov, který se ze mě pořád chrlí to nějak nejde. Ale každej básník musí mít nějakej tragickej problém, kterej ho žene kupředu, nebo ne?:-)
..nevsimli...mozna proto, ze nechtrlime, ale taky poslouchame a vybirame, anzto jsme jiz "poslouchaci" selektivni:...text pripomina demonstrativni "vynos" horlive ucitelky , ktečry vyvesila na nastenku na chodbe pote, co se dozvedela, ze vyhrala konkurs.
Aprobace : obcanska nauka, pozemky:))))))))))
hehe, se neuraz, ne?
Rajmund: Jenže můj způsob chrlení je v tom, že rozebírám všechno kolem sebe.