Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJaké že to tabletky užívá(vá)te ?...a myslíte, že ovlivňují vaši TVORBU, NEDEJ BÓŽE...???
29. 05. 2008
23
64
4597
Autor
Honzyk
Ráno zakousnu půlku Ritalinu
Tak vítej Osude
a celej Epiralek chutná super k vínu
zapij než ubude
Neurol chrastí mile v kapse
když jedu tramvají
Panická ataka mě v šestadvacítce skolila tak lehce....!
Joj... ahoj, junáku!
...že já sám pět stanic matrací pro milence -
tak zpěvně pod nima se leželo !
Teď probrali mi ledvinu Habibovým nožem
Nemám to na háku
Dyk Cyklosporin na ledvinku pere se s koalicí "na hlavu"
...snad až usnu po dvou Neurolech....tak v snách ...tak v snách.....i La manš "przeplavu.....".
(...jsem přece Polák - a tam fety frčej - koukejte : naklonovaný dvojčata na nejvyšších postech jak úspěšně tam vrčej...:))))))))))))
Tak vítej Osude
a celej Epiralek chutná super k vínu
zapij než ubude
Neurol chrastí mile v kapse
když jedu tramvají
Panická ataka mě v šestadvacítce skolila tak lehce....!
Joj... ahoj, junáku!
...že já sám pět stanic matrací pro milence -
tak zpěvně pod nima se leželo !
Teď probrali mi ledvinu Habibovým nožem
Nemám to na háku
Dyk Cyklosporin na ledvinku pere se s koalicí "na hlavu"
...snad až usnu po dvou Neurolech....tak v snách ...tak v snách.....i La manš "przeplavu.....".
(...jsem přece Polák - a tam fety frčej - koukejte : naklonovaný dvojčata na nejvyšších postech jak úspěšně tam vrčej...:))))))))))))
64 názorů
..TOP SECRET...DDD... ale s touhle kombinaci by uz, mozna, bylo po mne..:)))............
Obyčejný_chlap1
02. 06. 2008
no neurol mi přišel takový bez šmrncu
-
možná bysme měli zkusit radši heroin
..a gdo miszlys, ze ten drugi dvojcak? Ja!!!!!Guy, ja!!!!!)))))))))))))...pockej, pockej, az tri zakazu po trati.
Franto - to obsahuje všechny směry od natury až po sureailizm. Ta vražedná kombinace prášků a líhu ti nějak prospívá....
Marcela.K.
29. 05. 2008
Ty jesteš polakem?...no to fajne:-)...já prášky nejím, jen vyjímečně když bolí kebule k nevydržení
jedno z těch dvojčat zaplaťpánbů pro poláky - ale nejen pro ně - už na tom vyšším postu dovrčelo :-)
Jestli máš pocit, že se Tvoje léky spolu občas poperou, tak už můžeš pít cokoliv.
Ale vážně, prášky se zákazem alkoholu v kritický den vyloučím z užívání, takové menší přerušení léčby.Někdy se těch kritických dní ale nastřádá..
..jste staromilci z televiznihio klubu mladych, zel, zel, zel.)))))))))))))))))
jee to bylo na me?
ja neprovokuju to bych si v zivote nedovolila!:)
jdi se najist to zni docela rozumne..i kdyz hodina je na to podivna:))
no to víš... za mlada jsem byla víla, co už teď... ale ptal ses na ty prášky, pošlu ti jedno avi, pokud jsi tam ještě nebyl :-))
...neprovokuj., jdu na chvili naproti na gulas, ja uz i chodim, mam hulku po dedovi z Mejta, vis, a maj naproti lepenici, teda, kdyby me tu nekdo shanel, cau!!!,,,zatim!!
..JINAK JA , KDYZ NEMOH JSEM CHODIT JESTE, JEZDIL K BANKOMATUÁ NA LUXU, nyni peklbne s hulkou si vykracuji: 10 metru deset minut:)))))))))))--jo, to si pak jeden zradla vazi!!!!))))))))))
asi sis zapomněl přečíst svůj prolog a chlastal? Anebo si sice dovedeš poručit, ale nedovedeš se poslechnout? Hm hm, takový velký... */
...prpotoze ted\y va malym pokojiku se s nim nevytocim, no..)))...a ja si udelal z obyvaku koupčlnu, mam tam kytky, knizky, CD...suzúper...priíješdmd, zavzpominame na můladi::)))))))))
hahaha na co potrebujes koupelnu abys to zjistil?:))
anebo ne radsi mi to ani nerikej:D
..od tenbe, Ay..? Uz ten nick...momentik, myslim, ze pocituji lehkou erekci...se musim jit podivat do mkoupelKy.)))
(...jsem přece Polák - a tam fety frčej - koukejte : naklonovaný dvojčata na nejvyšších postech jak úspěšně tam vrčej...:))))))))))))
..vida, alesek sHopen konstruktivniho, byt ponekud otrepaneho nazérku...helemese!:)))
aleš-novák
29. 05. 2008
Tak to je ostré. Od názvu, přes prolog, bláznivou cestu až k šílenému závěru! Jako jízda tobogánem.
.,..ja nebyol vysú=pany cely zivot a nemiíniím to menit, jasbny, dadik, a nemyasli si, ze kedyzs sledovala mou uzawsnou protekcni operacku pod dréobnoholedem a poslalas mi Raduzu, budes se tady nejak rpoztahiovat, jaZny????Sak mi se esdte uvidime!!:Pockej, pocfkej....
..dyk jqa wim, Pundik!!)))...jen trochiu veseleho tzivotra ze sveho smuD-neho usudku ja sečm vrchznul!!))))))))