Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDivadlo My
08. 07. 2001
11
0
4345
Autor
Mea
Nechte Zemi zpívat
samotnou na scéně
seďte tiše
orchestr už nastupuje
do poslední řady
začal by hrát
ale housle stále chybí
Světla pohasla
i Slunce se dívá
jen Měsíc teskně
osvětluje tváře
tvou a mojí
Ticho přemáhá čekání
a usíná
a s ním všichni
celé hlediště
i orchestr
Zbyli jsme sami
před jejím hlasem
zmámeni sebou
bez svědomí
bez předsudků
bez života
Jen ty a já
stará uvaděčka
a ten s housličkami
ticho: no, tak to bysme ho měli uctívat, jelikož to klidně může být ztělesnění mesiáše! :o)))
Navždy_Tvůj
16. 10. 2002
ale Dianko mila a rozmila, to bych ti prece neudelal, abych ti neco michal do tvyho oblibenyho jogurtiku :o))
dablik008:Baštím jen danone, který je uvnitř tak účinný, že to poznáš i navenek.A vem rovnou dva.
Di, ok tak teda danone s komplexnim ucinkem :o)) jen aby pak nebyl ten vnitni videt navenek primou cestou :o))
Mea: Krásná báseň chlape :o))
a k těm přezdívkám: Taky si trpím.. (ale nejde tu o ONA / ON ale o ON / JOGURT :o)))) Ale taky nezměním ... to dřív Danone krachne :o)))
Mea: nenaštval se, že ne? Byl to hloupý vtip, ale neodolala jsem.Tak sorry.
Diana: ne, nenaštval sem se ... jenom trošku ... ale ten pán, co nam tu televizi opravoval vypadal docela naštvaně :o)))
Mea: Já už to sice vím, ale zprvu jsem si také myslela, že jsi holka. Nechceš se přejmenovat na Meák?
Diana: to už bych si skoro moh řikat č.... to sou teda fóry :o)))
moh bych se menovat meanek, ale to je zase moc dlouhý ... takže si prostě budete muset zvyknout :o)
Gastarbajtr
09. 07. 2001Astalavista
08. 07. 2001
dobre delas!!! :o))) jen tak dal, uz vis co je spravny :o))
a Tip ***!!!