Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNení to má vina že chodím po Praze nahá
08. 07. 2001
15
0
2052
Autor
witchbaby
Stovky rukou prosících o almužnu
Trhají šaty když běžím za tebou
Není to má
vina že chodím po Praze naháStovky pohledů se zamilovaně choulí
V objetí kocoviny
Pro lásku uvadají i největší krásky
Nemůžu za to že nosím jejich opilé oči
Nerozumíš dopisům v korunách osik
Nevěříš v kouzlo nedělních sebevražd
Přesto hledám tvé dlaně
Za nehty schováváš zbytky iluzí
A jimi vymítáš ďábla
Jsem smrtelně nakažena svou realitou
Není
to má vina že chodím po Praze nahá
napřed mě uchvátil název a pak verš po verši pomalu zatoužil utkvět v mé paměti aspoň na nekonečně dlouhou chvilku...
je to naprosto geniální!nemohu nedat tip!
Název: Super !!
Obsah: Dobrý ... (Štve mě, když někdo píše - jen tak - jak mu slova padají na papír - mám rád hlubší smysl) - tak už jsem se holt narodil :-))
Celkový dojem: Pěkné *TIP*
vyzlečiem sa donaha pridám ku tebe po potulkách Prahou...
Vraj "kouzlo nedělních sebevražd"...
Celé je to "kouzlovité"!
T
...a já po Brně :)* - to je totiž to, co jsem prve polkl, ale když už to řekl Fox, snad to můžu říct taky...
Kdo ví, kde a kdy se objevím...mějte oči otevřené..ne kvůli mně a mé nahotě, jen pro sebe..preventivně..8)
Pro lásku uvadají i největší krásky... ????????
Pokud uvadají - není to láskou...
Není to má vina že chodím po Praze nahá....!!!!!!!
Pokud je to otázka - je to tvá vina..., ale souhlasím s Daemocicou - dost dobře napsaný.
Polknu chlípné nápady, které ve mně, starém praseti, vyvolává titulek, a pochválím krásnou báseň...
Pro lásku uvadají i největší krásky...
Nevím, proč jsem nakreslila tenhle verš. Prostě mi přelítl přes nos stejně jako všechny ostatní. A protože neholduji velkou sebecenzurou, je prostě tam..
Snad nepůsobí příliš rušivě, pokud ano odpusťte..8)
no prostě a jistě , co kecám, chtěl bych tě vidět chodit nahou po v Ostravě :)*