Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa cokoli...
08. 07. 2001
7
0
1172
Autor
Lúthien
Na cokoli...
Na cokoli.
Na jakoukoli věc.
Na kohokoli.
Na to vše chci myslet.
Jen ne na tebe.
Jako šíp proťala mé srdce
tvá mluva zrádná,
a přece zní tak sladce
omluva vnadná.
Nenechám se lapit.
Nejsem přece moucha,
které se chce pavouk chopit
a nasadit jí pouta.
Láska je to něco, co každý chce, a pokud to má, tak to ztrácí a ve chvíly kdy to ztratí, to proklíná, a ve chvíli kdy se ztrátou vyrovná to opět získá, aby mohl zase začít ztrácet, protože nejde žít a nemít rád.....
k dílku zajímavé, abych neopakoval skutečně zapracovat na formě...;-)
nechci si hrát na experta, ale mám pocit hraničící s jistotou, že Lúthien, neboli Tinúviel => slavík, je pták, ne nějaká moucha....
Ale zaslouží si to tip, protože asi procházím stejným obdobím...
(:-))<-<
Ach ano. Věřím, že pokud by ses pořádně obula, tak to zpracování mohlo udělat mnohem větší dojem. Působí jako snůška často pronášených vět(nechci psát klišé). Ovšem... měla bys 5,5 z 10....
Optimismus, optimismus, optimismus...
Pěkné, pěkné, pěkné...
:-) , :-) , :-)
Proč celý Svět musí být třikrát?
Proč celý Svět musí být třikrát?
Proč celý Svět musí být třikrát?
Takový pocity má někdy každý, to přejde. padši to moc neřeš, jinak dostaneš depku.
To je normální ... :c))
A abych Ti trochu "osvětlil" situaci - zrádný bídník je na tom nejlíp, protože sám dobře ví co dívka (žena) chce a jak se k ní má chovat - vždyť dnes jen hlupák tvrdí, že chcete být dobývané.. naopak - vy jste ty dobyvatelky a pokud si vás chlap drží od těla - dělá nejlíp - tím víc ho chcete ...
Noo, asi by se to dalo říct jednou větou - ale je 00:26 a moje myšlení už šlo dávno spát ...
TIP
Tak se vam pokusim vysvetlit jak jsem to myslela ja.
Kluk holku zradi, ona ho stale miluje, ale vi, ze to nema cenu. Nechce na nej myslet, ale vzpominky na nej nejdou z hlavy.
A protoze vi, ze vztah nema budoucnost, nechce se nechat opet lapit do sparu toho zradneho bidnika.:o)))
Ja chapu, ze jsem obcas nepochopitelna, zvlast kdyz me takove veci napadaji, kdyz se mam vlastne uplne skvele :o)))
láska je takový druh pouta, které Tě poutá, ale přesto Ti nechává volné ruce....
SimontheScimitar
12. 07. 2001SimontheScimitar
10. 07. 2001
"Kdyby se vylučovala láska a volnost, volil bych raději černá křídla než růžová pouta" Karel Čapek
Nevím, jestli je to tak doslova, ale podobně určitě!