Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSex off/on
07. 06. 2008
22
47
3311
Autor
jazzgirl
47 názorů
Ještěrčí král
10. 06. 2009
Mě na to upozornil brácha, také jsem to nesledovala, učila jsem se na státnice. Před chvílí jsem z nich zrovna přišla:-)...
no jo - postřehla sem ho, malá se na to dívala - ale nevěnovala sem mu dost pozornosti páč sem tu cosi kutila u toho po bytě...
smůla :o(
Můj sAx byl teď v televizi, jestli koukáš na Maxi Clever, nebo jak se ta záležitost na Nově nazývá. Dělají tam takového hokusy pokusy a teď tam byla otázka, který nástroj sfoukne svíčku (prý jestli saxofon, bicí nebo kontrabas). No, ačkoli nesfoukl, inspirativní byl opět, jako vždy:-). I s těmi svými dvěma tóny, co tam pořád dokola vyluzoval:-)...
děkuju, inspirativní záležitost... tak akorát na volnou sobotu :o)
a já du v úterý na koncert, ale asi tam sex nebude, teda sax... :oD
martinez: Ahoj, chtěla jsi kdysi něco o saxofonu, tedy posílám avi:-). Trvalo mi to dlouho, ovšem nakonec přeci jen něco...:-)
jauim
ale ta není tak sexo.. éé .. sexoff/onovitá :)
a víš co mě ..vlastně.. nojo..! Trumpeťáci měli dycky na holky smůlu, zato ságaři jich měli na každé klapce deset :-)))
I když zde velebíme sexoff/on:-), papoušovi je trumpetka ke cti! Chválím, chválím:-)...
Ovšem to sis spletl nástroj, papííí:-)... Měla by Ti studem zčervenat pírka:-D. Ehm...:-)))
hele jazzino, o můj nádech a hlavně nátisk neměj strach, důležité je mít dobrý nátrubek a dusítko a pak to pípá samo :-)
sestricka.slunicko1, mylenka, Day_light, papouch: Děkuji čtyřikrát:-)!
mylenka: Nedojde, když se nadechne nejen na kvalitu, ale i na kvantitu:-)))
Day_light: Och, až tak:-D... No, třeba bys litovala spíš potom...:-)
papouch: Pěkně Ti to pípá, ale nádech to chce větší, aby se z Tebe stal ptáček zpěvavý:-))
Marcela.K.
09. 06. 2008sestricka.slunicko1
09. 06. 2008Něžný_debil
08. 06. 2008
:-D Ale to přece neva, to já jsem jen tak uvedla na pravou míru, jak je to s tím horňáctvím a dolńáctvím :-))
Snoopy: Děkuji moc:-) Ovšem označení "Horní šuplík" je v návaznosti na mou stejnojmennou báseň...:-)
A chlapi jsou v tom mistři jakbysmet:-) Obzvlášť někteří sexoff/onisti:-) Díky, hvězdí:-)!