Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebrno... pomaláč...
14. 06. 2008
2
32
4918
Autor
martinez
pátek 20.6.2008
jako obvykle - kdo potřebuje a stíhá to, tak 17.30 na Čáře u porculánu
jinak cca od 18 hod zasedneme k šicím strojům v oblíbeném Pomalém baru na Úvoze
kdo potřebuje bližší info, najde ho v tu v klubu a nebo se zeptá mazanějších :o)
možná a pokud jim do toho něco nepřijde, tak přijdou:
Alojzia_W
Bluedragon
martinez / mořský koník
Michael.Alexa
Santi€
tanečník
Xtruh
woman
32 názorů
no právě že nemohla v týdnu.. jen výjimečně - každej den do večera učím a pak dělám s malou úkoly a večeři a tak..
a dělala sem si legraci.. neboj - a Plzní sem jen projížděla kdysi dávno :o)
jé a teď jsem dostal strach, jestli někoho nemůžu urazit, i když jsem nikoho na mysli neměl. tak radši jako bych nic neřekl:) a co s tím pomaláčem teda - ať se vrátíme k tématu? - jestli chodíš pořád, tak bys mohla i v týdnu teda?
tak neznám tě, žejo, třeba už jsme se takhle někde viděli:-)) nebýváš občas v plzni? tam se mi to tak občas stávalo.
tak třeba v tom březnu, já mám ze svolávání davů hrůzu, by určitě buď nepřišel nikdo, nebo nějakej jeden nepředstavitelnej blbec, s nímž bych pak musel sdílet večer:)
klidně si to vem na triko.. v rámci klubu a zkus něco svolat - já včil nijak moc akční nejsu a chystám jen první čtení koncem března asi :o)
ze čtyř set tisíc by se měl někdo najít i o víkendu, ne? mě to jenom tak napadlo, když jsem potkal ten brněnskej klub.
no zopakovat to klidně možem.. :o)
problém je že přes týden já moc nestíhám a o víkendu tu zas nebývá moc lidí
já chci taky s váma do pomaláče - tam se chodilo, když jsem ještě nebyl moravák? nechceš to zopakovat?
Bluedragon
20. 06. 2008sestricka.slunicko1
16. 06. 2008sestricka.slunicko1
16. 06. 2008sestricka.slunicko1
16. 06. 2008sestricka.slunicko1
16. 06. 2008
a dyž to dáme kami v sobotu, budou brňáci mimo brno... to si nevyberu...
čechomor je fajn, užij si to :o)
sestricka.slunicko1
16. 06. 2008
Alú se hned přizná že se neobjeví! Alú přeci s Aurorkou jde pařit do Kijova na Julianles či jak... Mno a pak už jsou prázdniny... to je Alú trošku mimo, hlavně mimo Brno. Ale avi. očekávám:-). Bavte se!
Alú se hned přizná že se neobjeví! Alú přeci s Aurorkou jde pařit do Kijova na Julianles či jak... Mno a pak už jsou prázdniny... to je Alú trošku mimo, hlavně mimo Brno. Ale avi. očekávám:-). Bavte se!
ahoj, som na tom asi tak ako pstruh, totiz skusky, skusky. dam vediet 16. tak zatial.
no myslím že bude sraz... doufám! :o)
jak tě mám zaznamenat? možná? určitě? vůbec? už máš několik absencí, rozmysli se co odpovíš!!!
:o)