moc děkuju za zájem i za návštěvy
nebe
si svléklo rukavice
nebe
převislo
drželo za švy
tři prášky na spaní
na stolku připravené
hrst jich přivolá sny
a ještě víc všechny odežene
super!*
hlavně když to jde okecat, co? :) ne, dík.)
jak chceš, dík za zájem
lhát se může o všem...
to nejsi žádnej umělec, když netvoříš, ani pořádně nečteš v posunutých stavech vědomí a kocovině... :)
záleží jak to bereš, vždycky mě totiž inspiruje něco v životě - takže to lež není, ale zároveň mě baví metafory a tak, prášky nemám, jsem somnabulik asi
Nj našla (a to ani tak něco svýho, ale spíš tvýho) ale tys mi to pak vyvrátil.. ;o) Prostě jsem myslela že to má nějaký hlubší smysl. Ale už to neřešmě.
vždyť je to přece jedno, něco jsem napsal a ty sis v tom našla něco svýho, a v tom je to kouzlo...
Tak to je potom docela nuda :o/ S tím sněním, botkama, malýma ponožkama, erekcí a tak vůbec mi to dávalo perfektní smysl, všechno do sebe zapadalo, teď mi to příjde jen jak pár nahodilých odstavců, radši mi příště nic nevysvětluj. (to vím taky :oD)
ne ne ne - teď se začínáme míjet, resp. mi dáváš do pusy, co jsem tam určo neměl - neřek jsem, že to nemá sdělení - řek jsem, že je ho tam málo a tím ostatním tlacháním tady jsem nechtěl říct nic víc, než že by si to zasloužilo trochu proškrtat, aby to mělo větší sílu, než jakou to má, že jsou v tom zajímavý místa, ale - těma zbytečnejma slovama se to jen rozmělňuje a rozmělňuje. mám rád kde co - jsem dost náladovej kluk .. :-P
dlouho jsem přemýšlel, co mám napsat... :)
nevim jaký sdělení si představuješ ty, ale možný je všechno, myslim, že sdělení v tom je, jen asi ne takový, jaký ty rád
nechtěl jsem moudra z ulice no :)
podle mě rozhodně jo - nechat jen kvalitní plameny a takový to něcojakooheň v klidu típnout, pač to je stejně nahovno ..
v tom případě hurá hasit a hasit a hasit - což ? ;-)
jt: jsem se asi nějak rozohnil nebo co :)
Koali: ne, prostě jsem ho jen potkal, o dospívání to rozhodně být nemělo... nejsem dospělej :)
Zbora: to by mi byly 2... v té době se píše krutá poezie :)
...a přitom je mu teprve dvanáct :o))))) (kecám)
:oD to ses mě mohl rovnou zeptat. Přišlo mi to tak, když necháš umřít přítele z dětství, že už to dál zvládneš sám.
některý obrazy jsou v tom dobrý, ale - na to, že je v tom dost málo sdělení ( aspoň pro mě ), přijde mi neúměrně dlouhá/roztahaná ..
Honzyk: trošku jo, díky, jsem hlupec s tím blitzkriegem, díky
Koali: dospívání?
Přehuštěné mi to pnepříjde.. Co se týče výrazů tak akorátní. Jen "snad proto" je nějak mimo. A bliTzkrieg jak píše Honzyk. S čím mám problém je málo rýmů když už vázané verše a hlavně s uvěřením dospívání za bouřky. Leda že by to bylo zbožné přání nebo nějaká futuristická vize.
blitzkrieg, sakva..)-promin..
...no, uz doma, takze zkusim:))...uz "nebe si svleklo rukavice, "trochu"(..!) excentricky je velkej balon , pro me teda...a blieTzkrigem... preklep...
---pak i silny, podle me povedeny souslovi "destive stremhlaveni" uz jakoby postaveno do kouta na hanbu...zacatek je takova cenichovka, myslim teda, ze uz pak jen "cekas", no...snad napsal jsem srozumitelne...:)
cau..h.)
...no, uz doma, takze zkusim:))...uz "nebe si svleklo rukavice, "trochu"(..!) excentricky je velkej balon , pro me teda...a blieTzkrigem... preklep...
---pak i silny, podle me povedeny souslovi "destive stremhlaveni" uz jakoby postaveno do kouta na hanbu...zacatek je takova cenichovka, myslim teda, ze uz pak jen "cekas", no...snad napsal jsem srozumitelne...:)
cau..h.)
zkrátka jsem chtěl říct, že je to škoda.
Ježková: jediná vzpomínka jsou ty boty, a erekce nepravidelně po sobě jdoucí... :)
Muessa3: díky
warman: no právě .)
nevím, je to fajn, ale...nějak si myslím, že bez té poslední sloky by to mohlo dostat trochu jinej rozměr...
Vidím hrstku vzpomínek /možná imaginárních/ nepravidelně po sobě jdoucích..
děkuju, nerozumíš? a co v tom aspoň vidíš, smím-li se ptát?
to vůbec nepopírám, nic ti nevyčítám, ani nezazlívám
to přece dělá literaturu tak krásnou
No, nemůžu to posoudit v rámci celku, protože tomu za mák nerozumím:)) Ale jednotlivý momenty vykazujou svěží myšlenky a silnou atmosféru s trochou nostalgie.. A takové já ráda
ja len vyslovuje sovj názor, pohľad z inej strany ...
a ten predsa môže byť iný ...
musí
lebo nie som tebou :)))
fakt? nikdy nic nelepím jen tak
vlastně si myslim, že ty věci se k sobě docela hodí
díky za názor
eh
ako by text tvorili na preskáčku presne udané kusy textu a tá omáčka medzi tým, to mala lepiť
ale rozlepuje ...
alebo asi nerozumiem
saturn má u věku napsáno 28, víš
No, jestli je Ti teprv deset, tak klobouk dolů :o)
aha
jasně, není divu :), třeba za 8 let taky dospěju... :)
..ja se mozna "vysvijim" pozdejc...tancuju silene rad....a vytancuju ze sebe strachy, vis, nekdy i vzteky, dneska jen se vznasim...:)))ted jen si tak tise sedim a cekam na lasku, az me tu najde: neco prekrasnyho po tom desinfekcnim obdobi: Snoopy, ja bych moh´´ nyni skaly lamat...a uz du...uz pul hodiny tu stojej dve mulatky
a zmoulaj v ruce papirky s mejlama:)))..cau...DD
Dobrá je - hlavně její střední část - ovšem oproti dílu, které visí pod tímhle tvým dám "pouze" tip.
..ja ti, ale az "z domu", napisu zpravu, OK..?
Ne ze bych se nesoustredil, ale sedim v rockovYm klubu na Smichaci, a hrajou mi tu na prani akorat Amy Whinehouse....tak je chvalim: ja ji rad?:))
)...ale je znat, ze na textu tu tzaletzelo rak, ze az m oc namakanej...od svyho stolu zkusim napsat vic....cau, Honzyk..:)))
k prasknutí? :)
která všechna slova tam jsou podle tebe ta silná? prozradíš?
...no, moc:: prehustena guma, no...tak nejak...-)
nějak mě to teď takhle baví, asi teda
myslíš, že jich je moc?
...ale di ty, brepto, takovych silnych slov...?...proc..?....
misty slovni smodrchanice...az moc teda ...