Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejablůňka
29. 06. 2008
22
33
2821
Autor
martinez
..
...býval jsi mládenecz jablůňky dřevaBůh do tě vřezal přecvšechno co třeba...však zamknul zem kořínkůmoblohu větvímz jablůňky na špalkuhlavu mi setni...pak holoubci odletísoumrak se snášíi pokoj vzápětív zahradu naši...jak jablíčka zavonía listí šeptápo matce jablonišpalek se neptá...pták dozpíval písničkudál srdce bijeukrytý v jablíčkupříběh dál žije...
.
33 názorů
z terie literatury sem měla svýho času za dva... studovat už nehodlám a být umělcem taky ne - napsals mi názor, já ti ho neberu - nenuť mě do něčeho co bych nebyla já... tu to já su...
přesto dík za zastavení ale klidně se věnuj těm s ambicema - u mne je to házení perel svini :o)
nemám extra důvod, jen mám ráda texty "lidovek" přijdou mi kouzelně naivní - a dyž to ze mne tak vypadne, nevadí mi to - tobě se to nelíbí a přijde ti to hrozný, já to tak chci mít a su s tím spokojená ale rozhodně tě nebudu přesvědčovat jak je to skvělý :o)
ó, tak to děkuju - já mám tu písničku ráda, tu z klipu a nějak se mi u toho začalo zpívat to moje... su ráda že se líbí aj dalším lidem :o)
Aeternitas
12. 07. 2008řeknihůhůhůsemtojárazdvatři
09. 07. 2008
ty mi tu pěkně kličkuješ od nicku k nicku :o)
děkuju, za koníka aj paradajku :o)
řeknihůhůhůsemtojárazdvatři
09. 07. 2008
no jaromíři kerý znám nejsou zrovna typové do plesu... :o)
díky a taky tě zdravím teda :o)
Otakar Hlas
06. 07. 2008
no v tom já se nevyznám... ale budu ti všecko věřit... teda všecko kolem muziky :o)
jak vím, nevím, ale je tak nádherná, že se zpívat musela sama, už dyž se rodila * gratuluju :)
Ať žije Morava (a Moraváci:-), Moravačky taky!) Tohle je nádherné, skácelovské...***
tož teda dík... :o)
a kdyžeto dorazíš? do toho našeho velkoměsta... :o)