Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚvodní stránka (1/1)
Autor
inventor
Vážení návštěvníci,
právě jste zavítali na internetové stránky, které budou věnovány maximální měrou poezii. Čtenáři našich stránek se nebudou muset registrovat. Pokud byste se však chtěli podílet na komentářích v jednotlivých rubrikách nebo se účastnit přímé komunikace (chatu, konference, fórum), budete se muset registrovat. Registrace bude také podmínkou, pokud nám nabídnete svá díla nebo erudované články k publikování. Více podrobností najdete zanedlouho v profilu “Registrace”.
Na našich stránkách se chceme věnovat poezii, (nejenom české), ze všech možných úhlů. Chceme dokazovat, že poezie je mezi všemi lidmi stále živá, a že je stálým komunikačním prostředkem každého všedního dne. Všude jsme obklopeni poezií, ale ne každý je ochoten poetická vnímání zapisovat, ještě méně je utřiďovat a několik málo vyvolených má tu výsadu, že dokáží poezii přímo tvořit. Na druhé straně je mnoho čtenářů, kteří poezii vyhledávají, těší se na ni i v prozaických nebo byrokratických spisech a nacházejí ji dokonce ve statistických ročenkách. Naše stránky jsou nabízeny však i čtenářům, kteří se s poezií mimo školu již nesetkávají.
V neposlední řadě jsou namířeny vstříc všem autorům bez rozdílu věku, barvy, vyznání a autorských zkušeností. Na stránkách chce naše redakce zveřejňovat nejlepší dostupná díla, nejen z internetu. Naše redakce vznikla za blahosklonného vyzvání ke spolupráci zdejším majitelem domény (Olda Neuberger – nevím, zdali uvádět jméno – to si Olda rozhodne sám). Pokud nám ekonomické možnosti dovolí, chceme s autory nad jejich nabízenými díly co nejvíce veřejně diskutovat. Takový přístup je ovšem časově náročný a nemůžeme jej zaručit každému autorovi a v každém okamžiku.
Na stránkách, doufáme, najdete časem čím dál víc zajímavých publicistických počinů, článků, rozhovorů, kritik či esejí. Nemalé úsilí budeme průběžně věnovat také informacím o dění v poezii na internetu a v tištěných či ostatních médiích doma i ve světě. Pokusíme se postupně zavést i jazykové mutace stránek, alespoň v některých světových jazycích, najdeme-li k tomu ochotné a vhodné spolupracovníky. Spolupracovníkem redakce se můžete stát i vy, neváhejte a ozvěte se nám na adresu xxxxxxxx.
Příjemné čtení, co nejdříve, vám přeje redakce stránek www.poezie.cz …….