Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEurasie
Autor
Danny
klikněte sem - je to ve formátu PDF
a tady je to normálně:
Wesson Smith se probral do nového rána. Celé tělo ho bolelo od včerejší namáhavé dobrovolně povinné práce. Na zdi zapšklého paneláku vedle byl plakát Velké Sestry. Také tu byla tři hesla:
NE ZNAMENÁ ANO
ANO ZNAMENÁ ANO A NE ZNAMENÁ NE
Cesta na MTSTR (Ministerstvo To Jsem Ti Říkala) vedla přes MPD (Ministerstvo Pro Vaše Dobro), což byla střežená, opancéřovaná budova, kam se nikdo nechtěl dostat. Wesson se těšil na Tři minuty žárlivosti, které měly dnes být obzvláště brutální.
V zasedačce se všichni sesedli do kruhu. Za chvíli se telestěna rozzářila a objevila se Zrádkyně, slečna Ráchel Weissová. Začala sladce mluvit o tom, jak se lidé za vlády Velké sestry mají špatně, ale říkala to takovým způsobem, že bylo vidět, že by byla nejradši, aby přešli na její stranu.
Ženy začaly řvát a házet po Ráchel co jim padlo pod ruku. Muži se přidali a za chvíli obraz Ráchel začal mizet a prolínal se s obrazem vojáka z Oceánie, chladnokrevného vraha vyznávajícího jakýsi zvrácený systém.
Pak byl obraz Nepřátel režimu vystřídán klidným, láskyplným pohledem Velké Sestry. Wesson miloval Velkou Sestru. Nezačal si nic s žádnou jinou ženou, protože před sebou stále viděl její obraz. A kdyby zapochyboval, agenti KoHu (Kontroly Humoru) mu hned budou v patách.
Také však miloval Julii a nevěděl jak jí to má říct. Julie byla podle všeho ideozločinec, protože Velkou Sestru z nějakých nepochopitelných důvodů nenáviděla.
Ale nic. Možná někdy přijde čas a pošle Julii nějaký vzkaz - něco jako "Miluji tě".