Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOči spáče
03. 07. 2008
15
15
2941
Autor
malinka_hvezdinka
Znám tě skoro jenom z not
klíčem houslovým
mi odemykáš chrámy
Tajně přeskakuješ plot
jdeš mým stromovím
a já ti dělám šrámy
Proč někdy světlo zabolí
do tmy se tiše pláče
proč zanechals mě svévoli
a dal mi oči spáče?
15 názorů
Kamil Havránek
10. 10. 2008
Ej ej ej - mně je hej : já odpustil jsem všechny šrámy všem, dobře věda, že odpuštěním se uleví především mně. Jen mne ještě trochu trápí šrámy, které ode mne utržila má Jarka...
Ruppert von Trautenberg
04. 07. 2008
první dvě strofy ěm hodně zaujaly, barvitě vyjadřují skutečnost pomocí trefných metafor.. ta kurzivou trochu skřípe patosem, chybá ji švih těch předchozích... přesto má velkou vyprávěcí hodnotu, a o to tu hlavně zjevně jde.
první dvě strofy ěm hodně zaujaly, barvitě vyjadřují skutečnost pomocí trefných metafor.. ta kurzivou trochu skřípe patosem, chybá ji švih těch předchozích... přesto má velkou vyprávěcí hodnotu, a o to tu hlavně zjevně jde.
Nebylo to v so.:-)? To byl on:-)... Můj přesplotní Šrámek:-). Já jsem se s nikým jiným na nádraží nevítala, jojo, přijel busem, zatentočkovaná výluka. Nejlepší je ten jejich nápis "zrychlujeme dopravu":-) 60 minut zpoždění běžně:-). Jak to, že jsem si Tě nevšimla:-(? Já možná už létala kdesi v oblacích:-)... Ale teda mrzí mě to:-(... Za prvé bývám často mimo a za druhé jsem slepýš... Příště za mnou natvrdo přijď a nějak mě prašti do zad nebo tak něco:-)...
malinka_hvezdinka
03. 07. 2008
Znám to... Šrámy, které zanecháváme druhým, často bolí více než naše vlastní... A procitnutí bolí taktéž* (P. S. Škoda, žes nebyla na koncertě... Také mi někdo přeskočil plot (opět)... obávám se, že by nepomohl ani ostnatý drát)
Pochvala za odvahu rýmovat!p.S. snad ůto" neprospíš - a nebo to tak má být...