Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZačarovaný kruh
07. 07. 2008
4
12
2855
Autor
Muamarek
.
V očích pláča v srdci zmatek,proč a začji stále matedokolajedno – to samé,odolá,přitom však lámese v ní vše,co očekává,že by šelpro ni, kdo spávás ní tak rádaž na kraj světa,žízeň, hladve dvou třech větáchshrne…Blízko je,pak vše se vzdálí,vykrojentak v srdci pálí,tisíckrátuž konec nastal,na příkráslova a na staprosebnýchzpráv do mobilu,pod břevnysnů bez omylůpřipadátisíce vznětů,výsadatěch, co svou metunikdy vzdátsnad nehodlají,budou prátse na pokraji,zhroucenía nových šancí,oceníje ztroskotanci,jejichž zemjiž voda vzala,bez vizez nich zima sálá,ona všakse svých snů drží,její zrakse topí v stržích,aby zasbyl nebi klenbou,tma i jas„over the rainbow“,tedy v snáchve světě duhy,píseň znásnad každý druhý,probouzíse k novým spánkům,popouzíi láká k mankůmv citech těch,jež dají, beroukrev i dechnezměrnou měrou,bez světelrozsvěcí vjemy,nekvetenic bez zázemí…V bludištisvých přesvědčení,že příštíšance vše změní,za jednímse stále vrhá,nevšednícit jejich trhá,bez sílyopustit ostrov,zběsilýžár jí dál ostroupůsobíbolest, co trvá,útrobyžhnou, není prváláska ta,však má být pravou,na patáchlaskaných travoujeden šípAmorův ulpěl,vůně lipse nese tupě…Začátkyuž nechce prožít,památkyse v srdci množí,aspoň znáuž systém zkratek,hřbety, dna,jež tolikrátezasáhlyjí do života,zápach ryb,vše s ní se motá,zabloudíve známých stezkách,zaloudíuž vyjít ze skal,kde na nivše jenom padá…Nebráníse dát a žádat….
12 názorů
Rád vyřídím :-)) Když se tu budeš chtít někdy stavit, dej vědět :-))
Marek
Tangent: Dík za všechny Tvé příspěvky k mým dílkům - to potěší - pěknej víkend - a vůbec zdar :-))
Měj se,
Marek
Dlouhý to je - ale když mě to popadne - jak psala blbjenka - je to záchvat :-)) Musí odeznít, no :-))
Měj se,
Marek
Dík všem - i když trochu opožděně :-))
Ad Nor - ono to plyne, když to čteš za sebou :-))
Blbjenka: On je to doslova takovej záchvat - musel ven :-))
Mějte se,
Marek
trochu to připomíná epileptický záchvat ve verších :)
nicméně oceňuji, tolik rýmů a přitom udržet smysluplnost není žádná pihel. zajímavý experiment. ale přelouskat to taky není jednoduché, takže je to asi nekomerční :)
Pěkné, trošku zbytečně dlouhé, trošku si to musím číst jinak, než jsi to nasekal, ale pěkné */
moc to sekáš, nejsi z ostravy ?
Nemohlo by to být konečně plynulejší ?
Třeba na úkor délky ?