admine, tedyk se nechme prekvapit...
třeba si to budou myslet všichni, jenom já ne.
no dobre...i kdyz je to podle mne fuk kdo ce precte :-P
tak od patnáci.. počkáme na Dera, co na to řekne.
dej to od 15ti to bude lepsie,,.,
je to jen podnět k diskusi.. třeba z toho nic nebude, třeba jo.. ale takové nějaké ošetření na to, aby na díla od 18ti nechodili mladší by bylo fajné.
mno ecli lidem vadi jak pisu, pak bud mne odtud vyhnat nebo dat moznost hvezdicky...aby se vedelo pro koho...a amimochodem, to ze tady bude hvezdicka nic nezmeni- jeste vice sem budou chodit deti...muj nazor
krempi.. na to já nemám pravomoce..
..ale pošleme áve povolanému, jo? Derovi.
Jako nápad by to šlo.. ale co realizace, Dero?
ja vim ze ne... tag udelejte tady moznost hvezdicky nebo tag...
ja neviem...dobre...tag uz nebudem pisat...vkladat...
ale určité následky a pohnutky k ne zrovna lepší straně věci by se v myslích malých dětí objevit mohly.
nemyslim... ja skusala ked som bola presvedcena, ze to cem skusat... ked mi bolo treba 12 a capal se na mne v stanovom tabore chlapec, tag sem bud cela nebo odmitla... aj ked som predtym videla nebo cetla o takovych veciach...
to jho.. nejsou u lidi jen od 18+, to ne.. ale představ si tu morálku, kdy dvanáctiletý písmák čte takovéhle texty.. nejspíš to zkusí v nejbližší příležitosti aplikovat na praxi.. :-)
rabbe u sousedu je takova moznost...
ale myslim si, ze tieto veci nejsu jen u ludi od 18+
kazdopadne diky za zastaveni a tak :-)
tak mne napadá, jestli by se u Tebe neměla zavést přístupnost k dílkům od osmnácti, když tak uvažuju, jak mladí jsou tu někteří písmáci..
diky horavine, jinej by rekl - jako z bravička :-)
:o) Ovšemk není rohlík jako rohlík, že? Ale tohle se mi opravdu líbí:
"A hoci bolo pravé poludnie, môj výraz pripomínal počítanie hviezd na nočnej oblohe."
Prosimtě, neříkej, že tě chlap utáhne na rohlík?
stvn to ja ne, proto nekecej :-P
Bla bla bla:)))) takových keců bech mohl desítky stran.
Horavine - presne tak - udelal si to, cos udelat mne... a proto dekuju... nevadi zes nepochopil tak celkem me dilo, lebo tymto vyjadrenim si pochopil mne!
Nic se proto netrapte, lidi. Život sám o sobě je někdy jedna povedená parodie, až se nestačíme divit, takže nepřivolávejme si z něho ještě větší tragédii. Když netipuju, co se mi nelíbí mezí desítkami znamenitých, u Krempi to považuji za pihu krásy a jste někdy slyšeli, co taková piha dokáže rozpoutat? Někdy nás rozesměje, co je míněno vážně, jindy rozpláče naivní legrácka. Poezie si právem umíněně dělá co chce, žije svůj obvykle neuspořádaný život často proti vůli autora. Titul "Čez muža k Bohu" může mít i kouzlo nechtěného s blahodárně uklidňujícími účinky a tady bych hledal klíč k pochopení textu, který jsem snad dobře nepochopil a proto si nejsem jistý, zda by moje negativní kritika byla namístě.
Jsi fajn, ale tohle se mi krempi vůbec nelíbí. :-/
zlato ty rozhodne nemusis nic... jen byt... tag bud prosim ve mne...
dobre ak vies, konecne sme sa posunuli :-)
Psaní není tak docela to samé, jako žití, i když asi vím, jak to myslíš.
hessi :-D
stvn - kladu duraz na ziti...
hessi :-D
stvn - kladu duraz na ziti...
Text je text a já tak na něj koukám. Ale máš pravdu. Zajímalo by mě, jak bys tohle téma zpracovala do filmové podoby. Mně by to pomohlo k pochopení,na co vlastně kladeš důraz.
ja sem agresivni? :-D jejda, bylo tu uz vse, ale tohle vazne ne... taky preju pekny den :-))
ale jo je, alespon ja porad pisu o dilu...
kdyz sem to psala a dala i sem, vubec sem nevedela ze treba 3lobyte si to precte a uz vubec ne zeby v tom videl neco jineho nez povrchne veci, jako treba ty... nepisu prvoplanove... ale vis jak to chodi- kolko ludi, tolko chuti... a nepotrebuju se libit setkym ludom na 50%, mna naplna ze se libim malo lidem na 100%...
krempičko - díky : měl jsem dost času se poznat. Začínáš být agresívní, tak ahoj.
Jistě, už před otevřením díla jsem měl vědět, že..., nepočítaje do toho tunu avíz, které mi posílá 3lobyte.
Ono už to stejně není o té povídce, žeano.
i vy sa jen trpko domnivate... a sudite... ja to nenapsala proto ze celemu svetu ci dat znat jaky mam prozitek... mimochodem nikde nenjni zmineno ze tohle je prave muj prozitek...
Winter nikto te tady nedrzi a nedrel nasilu, stratil si tady cas, lebo nemas co dat... mne...
nemusite mne vubec znat, v prvom rade by ste mneli znat samych seba...
krempi - tenký led : jak chceš posoudit, jaký má kdo prožitek ? to by ses musela převtělovat a ještě stále by to nebylo dost objektivní. Ty se jen můžeš na základě vnějších projevů domnívat, spoléhat se na slova, předpokládat, spekulovat - ale stejně je to všechno stejně nespolehlivé. Já se například DOMNÍVÁM, že nemá dost intenzívní prožitek ten, kdo o něm potřebuje informovat okolí...trochu to zavání exhibicionizmem - nic ve zlém. Jen pocit, ne jistota
Asi tak nějak, k čemu je text, k jehož pochopení(i když myslím, že chápat není co) musí četnář znát autorku? Takové psaníčka se mezi sebou můžou posílat krempi a 3lobyte a nikho tím neobtěžovat, protože čas, který jsem zde strávil (a už se začíná kupit)jsem mohl zužitkovat lépe, například u jiné povídky.
stvn text text text... cti to jinak...
Tak jako já mám sex taky rád, ale teda od textu očekávám trochu víc, a na rozdíl od 3lobyta si nemyslím, že bys do textu vložila něco navíc.
vite, ja souhlasim s kazdym z vas... ano, je to hnusne pre urcitu cast lidi... ale pre druhu cast je to vzacne... presne jak vravi 3lobyte- on mne zna, zna mne celou- moji podstatu a proto chape o cem tohle je...
najdolezitejsie je ze se znam taky a vim sama o cem pisem a kdyz tym ulahodim iba jednemu clovekovi, potom ma zmysel vse co delam...
oldjerry- jisteze kazdy ma prozitek, jen kazdy jinej a hl. hrdinka mnela prave takovy...
a nechte bejt ludi, kt se to libi...
Já vim, že jsem výjimečnej.
Každý se domnívá, že ten jeho prožitek je jedinečný - nakonec ano. Ale nelze neuvážit, že to prožíváme všichni, takže až tak výjimečné to není. To všechno se nechá napsat jinak než reklama ... a to ve skutečnosti je : jistý druh exhibice.
jejda prvni clovek co ma rad chladne zenske :-D
Mám radši chladnější typy, jejichž vzrušenost není cítit na dálku:)
ty nedavas holke takove? :-P
Ano, obyčjně nějaké příčiny vyvolávají určité odhadnutelné důsledky. Ostatně divoké nekonečné orgasmy mluví za vše. Promiň, z toho se nic lepšího vydyndat nedá.
ale vubec, az je se sama divim jaka sem spokojena, ze prave to co jsem predpokladala se tady stalo... jako uz po nekolikrat :-)
Jé, ty jsi ale jízlivá. No, nebudu se hádat.
3lobyte nenjni prumerni a vubec nevis po cem on touzi... souloz je rozhodne posledni vec...
ale to nic...to si vybavte vy dva .-D
jedine s cim s tebou, mily StvN souhlasim je, ze to nema prvky poviedky... ne az tag jag urcuju pravidla... ale ja s tym nic neudelam jelikoz nekdo se celej zivot jen pravidlami ridi a nekdo i zije... ale respektujem, ze proste ty potrebujes mit v zivote prave pravidla...
Vzala som jeho penis mocne do rúk a zasunula si ho dnu až po koreň.
Tohle by brnělo erotikou i v Leu.
K takovýmhle otevřeně sexuálním motivů je těžké přistupovat objektivně. Průměrnej chlap, jako třeba 3lobyte ihned zatouží po souloži s pisatelkou, možná to byl účel, kdo ví. Nicméně já bych, pokud tedy má jít o povídku, očekával trochu více toho literárna, možná nadhledu, víc neerotických detailů, odbočky atd.
3lku... tag su dvaja co jo :-)
no tohle je mozna dost nepochopitelne tym, ze to neni prave naivne jak se nekterym zda, ale zaroven to hlada v sebe to, co hlada snad kazdej... nebo nehlada ale touzi...
kdyz sem si to po sobje cetla, cetla sem to hodne smutne... po kazdem precteni to bylo smutnejsi...
ale bylo to psano prave vesele a s pokorou i kdyz tady bylo jine receno... ale i ta pokora ma mnoho podob...
dekuju 3lku za to ze citis... citim te taky!
to byla reakce na tu otážzku pro Stývna.
Tak v tom případě to může být i parodie .)
Winter jen znam sve kvality :-D :-P
Tohle mě odrovnalo:
"Miloval moje nekonečné a divoké orgazmy a ja som milovala jeho citlivé tlmenie, keď som v nevedomosti hrýzla a škriabala nie len do vecí okolo."
Jinak ten StvN to asi vystihl,taky mi to přijde jako popis prosycený já.
Pokora.
jenze to ctes na pismaku...
Kdybych to četl v bravíčku, tak tím, že už nejsi panna, kdyby v kosmopolitanu, tak těmi divokými a nekonečnými orgasmy, kdyby v Žena a život, tak tím, že máš chlapa, kdyby v časopise o bydlení tak tím, že máš psa.
cim sem se chtela jako pochlubit mily StvN?
Je hezké, v jaké naivitě ženy stále ještě žijí:)
Jinak s povídkou si nevím rady. Chtěla ses asi něčím pochlubit?