Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokémoni na Písmáku
14. 07. 2001
4
0
6002
Autor
JiKo
pi ka pi kaaaááá!
Rakeťáci už sou zase tady a zmaří vám všechny vaše snahy,
a Mňau, se vším všady!
PI KACHU PIKAPI. PIKA-PI PI! PIšPI!
PIIKACHU-PI KACHU CHU.
PIKA-CHU-PIII CHU CHUU CHU PIIKAA! PIKA-CHU!
Konstantinidisová
12. 08. 2001
To je příííšerný!!!!!!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hm. Pokémoni - když se to dítkám líbí, tak proč ne. Sice si neumím představit, že by můj léta pěstovaný a vypiplaný drahoušek, se měl zbláznit do něčeho podobného (místo toho, aby četl Káju Maříka), ale jak říkám, děti mají svůj svět a do toho nám nic není.
....ehm....Lilbeth dovolila bych si lehce nesouhlasit.
Řekla bych, že do jejich světa nám lecos JE! Za prvé dětský svět má spoustu krásy a kouzel a my se od nich máme co učit a za druhé, možná bychom mohli trochu dohlédnout, aby ty krásné snivé dětské dušičky nebyly przněny všemožnými hrůzami a brutalitami.
Myslím, že sa to schyľuje skôr ku "nadávaně" než ku Pismáckej diskusii- veď tu sa stretávajú kultivovaní a erudovaní ľudia (ehm, EHM, EHM....). No dobre, viem, že som to prehnal s tým chválením... :)
Svicevusich
17. 07. 2001
Tohle mi naskočit po otevření Písmáka..umřu na infarkt! Jiko, za tyhle vtípky by tě měli pranýřovat..))))
Ostrovidka
16. 07. 2001
NO TOHLE!!! TO SNAD NENÍ MOŽNÝ!!!!JDĚTE S POKEMONAMA NĚKAM!!!!!! FUJ!!!!
SOUHLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Monty_Python
16. 07. 2001
Fakt Jiko, mal by si držať Pokémonov daleko od Pismáka, pretože za chvíľu zomrieme na predávkovanie sa všetkými tými reklamami a Pikachu blbosťami, vojsť takto na Pismáka, trafí ma šľak a všetci veľký básnici a literáti sa začnú točiť v hroboch ako na centrifúge.... hnusné, ale nápad dosť zaujal :)
Ale to bolo dosť, že?
Semipalakva
15. 07. 2001
Já jsem je doma zakázala, ale občas je mi vyčteno, když jsou Pokémoni probíráni ve škole o přestávkách, že díky mně nejsou děti v obraze...trvám na zákazu v televizní, počítačové i karetní formě :-(
A jak jsem to zdůvodnila? Tak, že neschvaluju, aby kamarád posílal do boje kamaráda za sebe a pak ho litoval a foukal mu bolístka...
Jo a někde jdem četla, že ať vychováváme děti jakkoli, vždycky je vychováváme špatně, citát.
Litochowitz
14. 07. 2001
Ty wole! To je teda nářez nehoráznej!!! Za to bych normálně střílel Desert Eaglem.50 do hlavy...