Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlakáty moci
22. 07. 2008
2
4
2413
Autor
Muamarek
.Vidím plakáty,jež jsou v nelibosti,na zisk, na ztrátypravdy, vkusu, ctnosti…Jedny začerní,jiné zkarikují,šašci nevěrníkrále okřikují…Ani korununedejte těm skřetům,zazní od trůnu,máme po sametu…Ať si říkajísvoje frky doma,lidé zvykajísi, že kdo vše zkoumá,o nos příjde svůj,přes ruce ho klepnou,místo peněz hnůjnakydají, přepnouna kanál, kde sezpívá jen z jedněch not,otrok to snese,takt lesklých černých bot…Podvod je ctností,z čestného vyvrhelje přes noc – zhostíse mě hnus – na uhela na jemný prachspálí kazateleTV v temnotách,bez zranění v těle,zato na duši,žijme bez morálky,ta vše naruší,bezpráví a války…Vše je v pohodě,máme dobrou péči,s chlebem o voděvynecháme řeči…Slyším plakat – tybolestí se směješ…Vidím plakátymoci – beznaděje…
.
4 názory
ale je to hezký a moc zajimavá myšlenka přenesená do veršů.....jdu si to přčíst ještě jednou a pomalu:-)
Ty plakáty s Ornestem jsou fakt hnus, inu, americký občan Petr Kratochvíl na to má.