Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKocky a kruhy
23. 07. 2008
9
27
1697
Autor
Maška
z našich šálok
vystupuje
jemná para
vôňou kávy
nás dvoch
k sebe privoláva
hráme sa a smejeme
hneď za rána
prosím,prosím
ukáž mi to
kúzlo s kockami
cukornička ťažko odoláva
je to tu -
sladká kocka na hladinu padá
pravdu potvrdí aj pokus druhý
chce či nechce
každá kocka
na hladine vyčarí
len kruhy
vystupuje
jemná para
vôňou kávy
nás dvoch
k sebe privoláva
hráme sa a smejeme
hneď za rána
prosím,prosím
ukáž mi to
kúzlo s kockami
cukornička ťažko odoláva
je to tu -
sladká kocka na hladinu padá
pravdu potvrdí aj pokus druhý
chce či nechce
každá kocka
na hladine vyčarí
len kruhy
27 názorů
...hodil jsem kočku no vody, udělala kruhy, ale utopila se...nemohu pokus opakovat...
keď si spomenul druhú stranu mi prišlo na rozum niečo veselé veľmi veselé,kolko je podla teba druhých strán?
:-)) máš poměrně rozumný sny :-) já tehdá ten rozum neměl,ale zase na druhou stranu mi to nijak neublížilo, ba naopak :-)
ja nepijem čaj a ty už kávu,takže môj diel čaju máš a ja tvoj diel kávy,pekne podelené matematika a fyzika majú čo do seba. Aj ked matematika nebola moja kamarátka a s úctou som ju obchádzal(ešte teraz sa mi sníva,že idem z nej maturovať,našťastie si aj v sne uvedomím ,že už n e m u s í m ).
Maško, za "mlada" jsem se zabejval fyzikou, takže k pokusům všeho druhu mám osobitý vztah :-)); vědět jistě dám :-); nepiješ už čaj ? no a já UŽ ne kafe :-)
a ja kavu sladím (niekedy aj medom) a čaj už nepijem a prosím dať vedieť,keď robíme pokusy,treba porovnať ako v škole kedysi :-)
Maško, zkusím, zcela výjimečně :-), protože kafe nepiju a čaj nesladím :-)
Človek už raz taký tvor: má si hľadieď svojho, ale očko vždy do susedovie taniera poškuľuje, kde jedno a to isté dozaista chutí lepšie :)
Ale možno se Lenka len tak narábala, keď Kubíka zapierala ...
Nesmelo sa dohadujem, že Lenin problém kvadratúre oťažitý. Azda bližší kruhom, rozhodne zaoblenejší v životě i životiku. Raz sa preriekla: vraj nikdy nebola kubistka. :)
Gratulujem riešiteľke k rozlúsknutiu kvadratúry kruhu. Od nepamati trápila múdre hlavy, ale všetkému nakoniec koniec, aj keď nie vždy tak šťastný v skutočnosti ako v somarinke (blbústce).
-t-
PS: Kdo ako prvý zformuloval problém kvadratúry kruhu? :)))