Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmácká Kolbenka
28. 07. 2008
1
90
4068
Poprvé v životě mám tři neděle dovolenou.
A protože minulý týden bylo mimořádně hnusné počasí, strávil jsem jeho podstatnou část prohlížením obsahu tohoto serveru.
Hlavně Dílny.
Zjistil jsem přitom, že se nám tu vytvořila docela pěkně strukturovaná sekta vzájemně se tipujících a vřiťsilezoucích "tvůrců", která degraduje úroveň Písmáka na infantilně pseudopoetické ejakulárium....
Jestli teda ještě, profláknuv se (smazanou) diskusí o alkoholismu, můžu, ptám se Vás, drazí souserveroverovci.
Čtete Dílnu?
Co vy na to?
Nečekám návody na vyhubení těchto nevyhubitelných tvorů, spíš by mě zajímalo, jestli může tahle pseudopoetická partička znamenat pro zdejší komunitu nějaké nebezpečí......
P.S: Stano Hábere, proč i ty? Že by humanitární činnost?
A protože minulý týden bylo mimořádně hnusné počasí, strávil jsem jeho podstatnou část prohlížením obsahu tohoto serveru.
Hlavně Dílny.
Zjistil jsem přitom, že se nám tu vytvořila docela pěkně strukturovaná sekta vzájemně se tipujících a vřiťsilezoucích "tvůrců", která degraduje úroveň Písmáka na infantilně pseudopoetické ejakulárium....
Jestli teda ještě, profláknuv se (smazanou) diskusí o alkoholismu, můžu, ptám se Vás, drazí souserveroverovci.
Čtete Dílnu?
Co vy na to?
Nečekám návody na vyhubení těchto nevyhubitelných tvorů, spíš by mě zajímalo, jestli může tahle pseudopoetická partička znamenat pro zdejší komunitu nějaké nebezpečí......
P.S: Stano Hábere, proč i ty? Že by humanitární činnost?
90 názorů
Umprdentální_Kandelábrdelismus
12. 08. 2008
jak už jsem napsal, čtu hlavní seznam a když není nic v něm, přečtu i dílnu, každopídně nečtu grafomany, kteří prdí jedno dílo za druhým a zas*rou celou dílnu, viz romanl, ale sem tam se najde něco dobrého.. mno, přece, v hlavním sečznamu to tky není samej skvost..
..a o partičkování a tipózní maniacii si myslím, že je to žvást.. je to jen o tom, že se někomu zamlouvá to, jak někdo píše a tak má stále jeho čtenářskou a tipózní přízeň..
..jak se říká, jaký si to uděláš, takový to máš a s reklamou (hodně číst a hodně psát) nejdál dojdeš.. :-)
Uvědomuješ si vlastně ,že se snažíš rozdělovat na my a ti druzí?To zde bohužel vždy dopadlo špatně.
Já mám za to, že k těm husám nepatřím.Ale to je věc názoru.Otevřel jsi debatu a tak se nesnižuj k nepromyšleným výpadům...přání všeho dobrého..Kapitan
Umprdentální_Kandelábrdelismus
11. 08. 2008
K čemu má tato debata dojít?Já taky některé autory tipuji více,funguje to i naopak.Připadá mi,že v jistých kruzích bují snaha o elitářství.Písmák vždy byl a snad i zůstane..otevřený prostor..Mám za to,že záleží na každém jak se tu bude pohybovat.
Pišta_Hufnágl
11. 08. 2008Umprdentální_Kandelábrdelismus
10. 08. 2008Pišta_Hufnágl
10. 08. 2008Umprdentální_Kandelábrdelismus
10. 08. 2008Pišta_Hufnágl
09. 08. 2008Pišta_Hufnágl
07. 08. 2008Umprdentální_Kandelábrdelismus
07. 08. 2008Pišta_Hufnágl
06. 08. 2008Pišta_Hufnágl
05. 08. 2008Umprdentální_Kandelábrdelismus
05. 08. 2008Pišta_Hufnágl
05. 08. 2008Umprdentální_Kandelábrdelismus
05. 08. 2008Pišta_Hufnágl
04. 08. 2008Umprdentální_Kandelábrdelismus
04. 08. 2008
Buď jsem neposlal Lakrov avízo, nebo je to nebezpečný rozumprd, tak znovu :)
Pro Winter a katugiro:
To si, pánové, přeberte sami. Přít se s vámi nebudu.
Lakrov: nebudu si to hned vztahovat na sebe, ale řekni mi - v čem jsou nepíšící lidé "nebezpečnější" než píšící?
Vůbec nevím, co je Dílna; podobně, jako většina uživatelů Písmáku neví, že jsem.
Nebezpečí představují nepíšící popichovači, plivači a rozumprdové. Zvláště pak ti vytrvalí.
Plně souhlasím s tím, co jsem si právě přečetl.
Připojím několik svých postřehů :
1) Zákon většiny je rozhodující a jenom blbec čůrá proti větru
2) Oko za oko, tip za tip, ignorace za ignoraci
3) Kritici jsou zde zbyteční, většina z nich jsou jen rétoričtí onanisté. Nehledě k faktu, že většina písmáctva si není s to z poskytnuté kritiky vzít ponaučení
4) Prázdný sud nejvíc duní
Přidávám bod za slovo vřiťsilezoucích, krásně zní a potěšilo mě svou malebností
P.S.: Dílnu již pár měsíců nenavštěvuji, nemám na to čas a popravdě ani nervy
Pišta_Hufnágl
02. 08. 2008Pišta_Hufnágl
01. 08. 2008
Kandelábre, to není pravda. Spíš bych řekl, že Francois posiluje komunitu jak těch veršotepacích blbů, kteří ho hájí, tak těch, kteří mu nadávají, protože se vzájemně doplňují.
Pišta_Hufnágl
01. 08. 2008Umprdentální_Kandelábrdelismus
01. 08. 2008Nicollette
31. 07. 2008Umprdentální_Kandelábrdelismus
31. 07. 2008
Myslím, že tito autoři nepředstavují žádné nebezpečí a v podstatě je pozitivní, jestliže lidé píši rádi a jsou ochotni se číst a ještě se třeba pochválit. Skutečnou kvalitu dobrých autorů to nijak neznevažuje, nemluvě o tom, že dobří autoři jsou dříve či později nad věcí. A navíc i tito ne zcela právem opovrhvaní autoři jsou současně čtenáři nejen svých přátel a mohou svými názory, někteří určitě, přispět k širší kritice.
Čtu (i) Dílnu když mám čas. Skupiny podporujících se autorů na Písmáku vždycky byly a budou, a s tím nic nenaděláš. Možná že jsou v poslední době ty low-endové grupy početnější než dřív, ale k tomu dojít muselo, protože mizerných a nekritických autorů musí být v éře ItYnAtOmAaSh zákonitě nejvíc. Jestli to může představovat nebezpečí? Pokud je nebezpečím převládnutí kýčařiny a blábolení, jako že je, pak samozřejmě - na druhou stranu mi přijde, že se ani v množstevní převaze dost dobře nemůžou stát hlavním názorovým proudem tohoto serveru. Otázkou je, proč se přesouvají z grafomanštějších serverů, jako je třeba liter.cz, sem - a jak je dostat zase pryč. Vyhlídky podle mě ale nejsou špatné - zůstává tu (a vrací se sem) řada literárně i lidsky fajn uživatelů a díky dasslerovi to v dohledné době nevypadá na nějaké čistky známé z dřívějších dob.
Umprdentální_Kandelábrdelismus
29. 07. 2008
De o to, že pokud by ta diskuse měla určitou formu, tak bych nic neříkal, ale ty to napíšeš bez rozmyslu jen aby to tu bylo co nejdřív a to kazí hlavní stranu.
Umprdentální_Kandelábrdelismus
29. 07. 2008
Další diskuse vo hovně, která tu byla už asi tisíckrát.
Jinak někdo se vzájemně tipuje a někdo zase nedá tip jenom proto, že se mu nelíbí osoba autora, takže co? Založíme na to další diskusi?
jo, je, a je maj tam pilníky, kleště, svěrák, vééliký kladivo, svářečku, hoblovku a je tam aji soudruh.. tedáá.. soustruh
a nech kričíš ako chceš
naviac
kým je priestor verejný
verejenosť z neho nevypudíš,
ani keby si vprostred stál
a vidlámi sa oháňal ...
a ako sám isto vieš
verejnosť zvykne byť všelijaká
ja si ale osobne myslím, že čítanie čohokoľvek
nevynímajúc dieňu, ktoré je i tak dobre schovaná
za rohom
dobrovoľné
či nie?
Všechny průsery začínají tím, že se někdo cítí být lepší, než ten druhý a své představy a teorie vydává za obecné pravdy, div ne, že přímo zákony. Já například si myslím, že je tady příliš mnoho intimní lyriky, ale ta je ještě stravitelná. Horší je, že je tu i nejzazší její odnož - lyrika servilní a z té pak lyrika vulgární. Tady bych viděl oprávněné rozhořčení nad úrovní nikoli serveru, ale nad manýrem jisté skupiny autorů. Změnit náplň, poslání ? To by ale znamenalo jisté elitářství a pak tedy status serveru je na dvě věci. Zcela nedávno se to tu probíralo a co z toho vyplynulo. Nerad to říkám - ale hovno. Co vyplyne z tohoto pokusu O OČISTU? totéž. Jedna z cest je změnit status serveru, nebo zavést kategorie autorů. To si jistě každý umí představit tu obrovskou práci se zatříděním možná až 2 000 aktivních autorů. Kdo má na to, roztřídit je ? a nejhorší je, že by to zase k ničemu nevedlo. Nebo : definovat co se považuje za poezii na tomto serveru (nikoli co je poezie - to si tu každý definuje po svém a těch, kteří to opravdu vědí je moc málo). Takže celý smysl těchto diskuzí je jen ten, abychomse pocvičili v rétorice a nekafrali jako naši politici....
..pche, té teho! Já se jednou vsadil, že sežeru 50 feferonek..! .... No sežral jsem je, sežral, a ještě jsem je já debil zapíjel rumem!!
Prostě frajer za každou cenu...
Následky popisovat nemusím, že ne? .-)))
Ruppert von Trautenberg
28. 07. 2008Pišta_Hufnágl
28. 07. 2008
aj bych skoro řekl, že popisovaný jev se týká celého tohto serveru - a jak vidno, vše funguje v pohodě... ale asi začnu číst dílnu...
Zamyslet se, to znamená používat mozek, když mi něco nedochází. Nechat si to projít hlavou, srdcem i koulema, když mám pocit, že tu (tu!) něco
někde je (musí být)
Myšlení obohacuje, a krášlí
P.S.: Přidej se, Pišto
Pišta_Hufnágl
28. 07. 2008Umprdentální_Kandelábrdelismus
28. 07. 2008Umprdentální_Kandelábrdelismus
28. 07. 2008Pišta_Hufnágl
28. 07. 2008
oživuji okurkovou (co?) tím, že ti píšu kontroverzní kritiku. Třeba se někdo z mladších
bude chtít zamyslet :-)
Umprdentální_Kandelábrdelismus
28. 07. 2008
Milý Umprdentále, také existují tvůrci, kteří ti nenapíšou ani řádek, i kdyby ses posral. Na to nazapomínej. Jinak to, co tady píšeš, je tak profláklé a ty seš tady tak dlouho
abys věděl
jak se zviditelnit
Co je to Dílna ?
Pomerančová
28. 07. 2008
čtu dílnu, když není nic v hlavním seznamu..
..dílna alepoň částečně odfiltruje grafomany.
a nebezpečí nehrozí, si myslím.. maximálně tak od RomanůL a jim podobným