kazdy po mozna pozna, ale mluvit by o tom slo teda zajimaveji
super, zrovna běžím vytáhnout si trámek z oka... samozřejmě bližního ;)))
líbí se mi celá jak je! (odsouzenínehodná..:)))
áno, áno, nechápem, ja nechápem odsudzovanie.... tak náhle, tak kruté, tak ničivé......, ktoré sú ľudia schopní vypúšťať z úst kade chodia...... rozumiem najviac********** Pouličný súd....
dúfam, že taký nebude aj ten posledný..... šibe mi už
Je, to me oslovilo a libi se mi to....T-p.
Žít a nechat žít. Není to krásný, když se občas najde text nad kterým opravdu příliš přemýšlet netřeba?
Wolfling: o to přece nejde. Mě se ta básnička líbí. Myslíš si však vskutku, že nad tímhle textem přemýšlet netřeba?
úderná říkanka s myšlenkou ... na TIP jí však něco chybí ... možná nějaké překvapení nebo zajímavě neotřelá slova
Gaia: to proboha nemyslíš vážně ... ty čteš, aby ses nemusela nad textem zamýšlet? Jujda, asi mi něco uniká ...
Ty první dvě sloky mi přišly lepší, možná by opravdu bylo lepší uveřejnit jen je. Ale je to hezké k přečtení. Oproti některým tvým básničkám jsem si ale celkem jistý, že se k ní nebudu vracet.
Hezky se to čte, člověk se u toho nemusí příliš zamýšlet...
no, kým nenabehnú na systém samozvaného sudcu Lyncha ešte môžeme pokojne korzovať...
Nebraska, je to zaujímavé !! Ozaj sa mi to páčí !
Četl jsem již od Tebe i krásnější dílka ! Pokusím se plácnout jen tak do vody ...... možná mi trošičku chybí interpunkce - zdůraznit verše, na které kladeš důraz ! První dvě sloky jsou dokonalé. Kdyby to byly pouze tyto dvě - máš ozajstnů jednotku. Ta třetí mi tam maličko drhne do jazýčku ! Ale já jsem blbej, takže mě neposlouchej - jen tak dál !
Tentokrát bez TIPU - i když bych moc, moc, moc rád !
Povodne som chcela uverejnit len tie prve dve strofy....ale potom reku, nech to trafi slak ;)
Je to velmi hezké.Okamžitě se to zapíše do podvědomí.To si zaslouží tip.
Skvěle se to čte, odsejpá to...:)*