Gora .... děkuju, opraveno. :-)
Barevné jako život sám... skvělé dílo.
s potetním výrazem simulují erekci - s poteNtním
Začala načítat bez přihlášení a nejvíc se mi líbila ta poslední, zatím. Mám co dohánět. U dvou kabátů do první řady se mi zvedly koutky nahoru...vždycky jsem ve třídě nedobrovolně putovala do první řady, z té poslední, samozřejmě...
Nechápu - a nikdy jsem nechápal... ten talent... vetknutý v tak nepravděpodobnou osobnost...
Crae ať napíše sebevětší hovadinu, nebude to hovadina, poněvadž někde mezi vloží cosi... Ale kde, sakrapráce, to bere?
Dejmetomu Nesvatbová si hraje na samici, a navrch předstírá, že je literátka. Crae si nehraje na nic (a nebo si hraje na všechno, ale tak, že smrtelník nemá šanci cokoli odhalit) a přitom píše jak literátka a je ... No, abych to uzavřel: Mnoho jsem poznal lidí, a tahle autorka patří mezi ty, které si řadím do šuplíku "Cože? Cože???". A v něm je i Dalí. I Ivan Diviš. I Karel Michal. I... no nebudu vás unavovat. Dlouhý výčet osobností, kterých dílo miluji, ale jim nerozumím ani zbla. Ať už zblo znamená cokoli.
To jsem se zase rozepsal... Probudilo se mi mrně, jdu konejšit a uspávat. Brou, Crae.
Každý si najde, co hledá... :-)
Měla bys už zase něco napsat, člověka začne nudit číst stále tytéž dílka od své oblíbené autorky - a Ty přece nudit nechceš a neumíš... ;-)
tak tohle je po delší době skvělá věc tady. jop, tip, nej. S každým veršem dovážíš na trh nový zboží a mě to fakt baví.
dobře to plyne, takový přelévání obrazů ... líbí se mi to
té kritiky tam je vážně požehnaně :) Ale líbí se mi moc některé obraty - jřeba bubeník co hraje na varhany navzdory.... Hodně herecké to je. S patosem. Dneska mi to výborně sedlo. díky :)
chmm .. já radši erotiku
kecám .. porno
:-)
své pocity jsi vyjádřila skvělými metaforami, báseň mě zaujala a je mi něčím hodně blízká, ale úplně na jiném jevišti - vím co to je, když barvy tančí do prázdného sálu... TIP a díky
tedy mě malinko vadí ten konec, příjde mi takový vyumělkovaný...sorry holka, jinak text moc fajn, řekla bych že v jisté etapě svého žití bych se z mnohým dokázala ztotožnit*
Nevěřím, že "uvaděč pronesl závěrečnou křeč" já si tu jen vylil srdíčko, poezii psát ani číst neumím,ale bojoval jsem proti všem a všemu, udělej to taky, nevzávej se lehko... žijem jen jednou...
co bys chtěla od toho spolku narcisů zde? :-)
...ale ja myslel O SPOLECENSKYM VYPRODEJI A ZMARU....---(?)---
super - každý řádek nutí k zamyšlení*
Honzyk...no to fakt není...je to v názvu:-)
pičis to by byla spíše miniatura
...srpen a kladivo je teda levny, az to trha balonak, to zasejc sorry...ale esi dobre chapu, je to vo tom silenym vyprodeji, kterej beha vsude kolem....i s tou debatou..
TADY
*
a ty víš, o čem jsem tuhle věc psala?:-)
nekonkretizuj, když toho je víc...nečteš obsah, posunuješ se jen po povrchu...tady nejde o mě, já už sem dávno nepíšu poezii...tady jde spíš o to, že ti, co umí psát, nemají ty, kdo by je uměl číst...k čemu pak písmák je?
debbi ? ano, není to intelektuálně a brýlovatě kavárensky nudné, cítím z toho život, pravdu
a dal jsem jí tip
Nezáviď.
egil...ty a nejsi si jistý? já věřím, že právě ty jsi pochopil s přesností na milimetry:-))
Norsko...já si všimla, že jsi spíš na jednodušší říkanky:-))
stran mých kalhotek: jakou, že to barvu ještě ve sbírce nemáš, písmácký fetišisto?:-))
Nabitá
spravedlivým rozhořčením...
jen si nejsem jistý přesností mušky..
____
osobně před pistlemi ráže 45 dávám přednost malým pozlaceným lučíkům (kecám)..
:)
Stran tvých kalhotek : kterou barvu preferuješ ?
Se přiznám, nezajímá mě to. Je to nudné, až k uzoufání
a ten začátek, jako čas mezi psem a vlkem, nu což, další co umí číst a psát, guy.
guy...já si jen potřebovala zanadávat nahlas:-))
bez rejpání by byla nuda, to je pravda :)
Alojs ... Norsko je malej rejpálek, on mě má v podstatě rád:-)))
ó - něco takovýho tu dost dlouho chybělo
zaplaťpánbů za ty dary - o to vzácnější, že v okurkový sezóně
*
to já neříkám... expert přes poezii nejsem... ale mám slabost pro podobný styl... ať už krejsy, nebo ceder, kterého jsem naopak dlouho nemusel... a najdou se další.
Norsko, ty víš o mých kalhotkých stejný prd jako o čem tu píšu:-)))
První, co umí číst - ÁLOJS
a mě se to líbí... některá spojení, volba slov... no už jen tohle "nápověda vytáhla rentgenový snímek plic a udusila se akutním nedostatkem slov". náhodou - jakože - fajn :) *
A co tvé růžové kalhotky ? To není nic ?
JiKo...ta narážka patří sem, ne do minulosti...ačkoli srovnání je jistě na místě, když to tak vidíš:-)
jsou věci, který neutajíš, drahoušku...třeba trenýrky s kytkama na vojenským mejdanu:-)
ta narážka čtenáře nutně strhává a když tvrdíš, že o tom to není tak si to s dupáním jen nechceš přiznat... nedosáhla jsi zkrátka záměru ;-)
jak jsi to poznala. Celou tu dlouhou dobu jsem se to snažil utajit (Ty neumíš psát)
nic ve zlým, ale ty zrovna neumíš moc číst, nechej to povolanějším, prdelko:-)
vo vo vo vo vo ... vo tom, to néni. Nic nebylo
nemá to co dělat s minulostí, zlato.. a o tom to je..
dva řádky, a málem jsem se ... Opravdu lituji, takto se snad začínat nesmí, ne pro minulost, ani vtipné ... atd