Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senezadržitelná
10. 08. 2008
29
26
2278
Autor
mořský koník
.
vyválená v medutvých slovobalená peřímze mne sedranýmna pranýři budoucnostikamenovanáminulými vinamivšech přítomnýchjsem a buduprotože jsme bylivšechno a nica touha a hladhlasy ruce nocistrach ze smrtia bolestismích dech krokyslova a mlčeníi tma a dálkakrása vztek tíhablízkost bolestiptáci za svítánívečerní vyzváněníza nadějí nebo na nirouhání modlitbavíc bolestipoklekánívýkřikypo klekáníkřiktak křičnechci víc tichochci východa biča rtuť do žilbolest chciaby šla pryčbez ní není úlevapřelévámv sobě vztekyjak v řeky mořekdybych lilarozpustilálétámjste tam?před pranýřem?jsem zvíře choulící sejsem svícehořícíco je komu po svícive dnenoc bledne k ránuv celofánu mám svý srdcedárkově zabalenýprudce tluče o čtyři stěnyprý revolucesoude ctěnýale proti komu a s kým?špatně usínám a ještě hůř bdímco s tím?!.
26 názorů
Alice Renata Beaterson
14. 11. 2008Kamil Havránek
07. 11. 2008
Dík - taky doufám - je to skvělej pocit se tu zas pohybovat po vlastních :-))
Marek
mořský koník
08. 09. 2008
První čtyři řádky, když vynechám, tak je pro mě dokonale vystihující něco mi blízkýho, asi můj život - to ostatní, pryč od vztahů, jen vina uvnitř. Krásně napsaná a má svou sílu při čtení těch výstižných, krátkých veršů*
Lady_clash
26. 08. 2008mořský koník
24. 08. 2008Marcela.K.
22. 08. 2008Nonchalance
17. 08. 2008mořský koník
11. 08. 2008mořský koník
11. 08. 2008chci_slyšet_tvoje_ticho
11. 08. 2008mořský koník
10. 08. 2008
tak to tedy... dost srdceryvné čtení... pošlu ti jedno avi, pro radost, jo? */