Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se¨¨)(¨¨
11. 08. 2008
7
21
2757
Autor
oakbark
Na grilovací misce
leží panenka Barbie.
21 názorů
PatriceB: Haiku nelze tvořit na lusknutí prstem. Ale věř, mám oči otevřené. Be patient.
Oakbarku, proč jsi ještě nenapsal nové haiku, bude určitě zase velmi strhující. Chci myslet. A proto TY teď musíš tvořit. Tedy tvoř. .............hned...
Dívko s mušlí, Tvůj přesah je přímo fantastický! To svědčí o dokonalosti haiku. Dík!
Houmeles: Odkdy je pitvání haiku zakázáno? Haiku a jeho komentování je v japonské tradici od sebe téměř neoddělitelné. A co jiného je komentář než rozbor, tedy pitva?
Paulart: Ty jsi taky mrtvola... :)
Darmo-šlap
12. 08. 2008
Výborně! Oakbarku, pozdravuju tě od Ignatze. Máš to v sobě. Zatímco zvrhlík zkoumá, co: Mrtvoly? Nic. Nikdo nic. Kdo je zvrhlík? Zvrhlíku, vzbuď se! Máš mrtvoly v sobě. Zkus je rozpohybovat.
Zvrhlíku, připadáš mi jako vědec, který zkoumá chemické složení haiku. Bože! Bože!!! Pohyb, voláš. Tedy počkej, až vystartují pronásledovatelé, he he.
Nevidím ani pohyb (změnu) ani kireji. O protikladu by se dalo taky debatovat...Toto není haiku. To je věta oznamovací...
a navíc slovo panenka je celkem nadbytečné, stejně tak slovo leží
Když už bych to musel napsat, napsal bych to takto:
na grilovací misce -
Barbie
Ale ani pak, bych to asi za haiku považovat nemohl... Stále totiž chybí nějaký pohyb...
nevim, nedokážu ocenit kontrast krutosti s tou růžovou... až moc morbidní na muj vkus