dlouho sem tu debyl. pekne, naozaj.
..ta posledni veta..booze jak se to podoba realite!!
cihly cihly, nesvadej me!)))
Kitiasku, vidis to?--)
áááá musím běžet do cihelny... nebo nám ztvrdne hlína
nebo klacek z bláta?.... tradá
a nejlepší je : čumí jako půlprdele z křoví - povídal mi o tom Kitias
a taky jsem rozšířil svou druhou epopej o šílené vláčené ženské a zbytečných touhách
nebo klacek z bláta?.... tradá
a nejlepší je : čumí jako půlprdele z křoví - povídal mi o tom Kitias
a taky jsem rozšířil svou druhou epopej o šílené vláčené ženské a zbytečných touhách
čumí jako chleba z tašky? ))
závěr nemá chybu
..bolest je tak samostatná*
Jasně. Tipy mluví za vše.
...Honzo, dyk je to ňákej hodnej čičmunda - tomu netřerba vysvětlovat...a tobě díky za výběr...ach, to je pocit...jako při vodběru krve..)))....
My právě naopak nic k ničemu přirovnávat nechceme a dost dobře nerozumím důvodu, proč bychom to měli dělat.
Ale pokud je Tvé měřítko hodnocení veškeré poezie Vindal, chápu, že se rozčiluješ nad tím, proč může být ve výběru i báseň, co má úplně jinou poetiku.
..prasklej chleba je úplně nejlepší...
tak to hulíš, no. Když nechutná, zahoď.
výběr?to chcete přirovnávat např. k vindalu drámovi?.........poznání bolesti během nákupu chleba-to jsem nehulil
potvrzuje se že úroveň písmáka jde rapidně den za dnem dolu-tohle ve výběru?
posledni veta by stacila:-))
*
Díky za napsání ;)
(tady té básně)
Tenhle chleba je vopravdu dobrej, jak říká Jezulinka :o) A to nejlepší křeslo taky, jak jinak, než pro nějakýho lepšího hosta...
A krásně jsi popsal pak i dodatečně: ...slabší proniká, myslim, silnější objímá... * !
Myslim žeje to naprosto parádní vobraz komu vadí že maj větnamci do půlnoci nevim *tip
Jako něco
nač myslet netřeba
jako na večerní zprávy o bouračkách! klobouček *
paráda a jemnej sloh *tip
"Směješ se jak prasklej chleba ..."-to je fakt dobrý. I jako celek se mi zdá dost silná a jakoby napsaná rychle, jediným tahem vystihujícím momentální pocit a možná i ulevila...moc se mi líbí*
bez komentára .... ale s tipom.... na deviatich stránkach bolo už kompletne do posledného atomu rozobráne tvoje dielo.....bol objavený aj posledný atom... a ja nerád hovorím to isté...preto dneska budem ticho..., ale s usmevom!,ktorý sa vyludil z dobrého pocitu z tvojho diela.
...no fajn, diky ...
..vono to tak nejak bylo, ja uz ani nevychazel skoro z baraku, ale vono to jinak nejde, nez jit- cim dal vic jsi doma a babras se v sobe, tim hur...a narusta tvuj odpor ke "dverim"..nyni uz je OK, dikybohu..
cau.
zajímavé. píšeš to tak neučesaně, nebásnicky, a přece tam něco je, fajn myšlenky, obraty. líbí
citlivá, že to nerozchodim. Jenyk
avb: Takových rozměrů, nebo tak citlivá ?
Obsah si mne získal a o ten jde v první řadě, pokud jde o ztvárnění, pak už jsi měl i lepší,ale i tak tě stojí za to číst
lubi.. fajne napisane
prva polovica *
To bychom meli k tomu ,,prvimu mnoznymu pluralu"...a diky za kritiku, mozna to vyzni moc dramaticky, ale treba by si to zaslouzilo jeste jeden pohled, odnekud dal, treba z vesmiru...co myslis?
no, nemyslim...spis rozjezdove(ptro me i ve skutecnosti), ale to je fuk.
vse bylo receno, basnicka je to hezka a zaslouzi si jeden dobre mireny acylpiryn
Já klidně "strávím" i takovýhle téma. Autor má psát o tom, co v něm zrovna "brnkne", jináč se z něj stává vypočítavej pseudobásník.
Dobrý to je... a chci věřit tomu, že i upřímný. *
ty prostě umíš...co na to...
***
zvláštní skloubení civilní až frivolně roztažené polohy s fundamentálními a existenciálními prvky, které určují celkový výraz básně... Jakoby tento fundament byl základním motivem, který mne velice oslovuje, takže se břitce přenesu přes ony zmiňované prvky, které mne prvotně příliš nepřitahují, ale zde je vítám a objevuji takto nový rozměr podstatného... :-)
... jdeme, ...
odkud a kam o tom se snažíme psát,
... píšeme slova, a nějak nám uniká význam ...
tý pouti, ... která tak jako tak vede do prdele ..
*- ... a bolest je jen obrana před smířením s faktem ...
že tohle jednou skončí ... spolu s naší existencí ..
!
(něco bych napsal, ale nic mě nenapadá)
Dyť říkám, že do křesla si bolest sedá u mě :-)
hu!.....
hele, ty texty vo ty babicce a tak cist jasnacka nemusis, to byla prdel, chapej.)))...ja jsem ted napnutej, esi Baba(13,00 CT2), da aspon tech 232...na vejsku se koukam, jinak teda me ta Cina sere i s tou olymp. silene, no...cau.
nadsamec...DCDD
Vždyť říkám, že se stavíš do pozice nadsamce:)
nevim...prostě to nevnímám jako ubrečený
"Bolest sedne si pak do toho nejlepšího křesla"
"Už zraje ten plaše definitivní pohyb ruky".
jo, i když tě neznám osobně - tak obraz "žižkovského něžného chlapa v montérkách" tak to mi vlstaně od začátku sedne
v této mi opravdu nepřijdeš ubrečený
mymu vlcakovi je 13 let, je nalezenej, myslim, ze si nas nasel, kdyz chtel s nekym zit, kulha a vubec se zpomaluje - ale dusi, tu ma tak mladou, ze by mu leckdo zavidel :) krasnou noc
..buenaetc., to je teda zizkovskej vorech jedna krasa...:D-/íky/-------
---tady je ted takovejch psu,bylo dycky, ale ted teda, jo...kazdej ho chce mit, a pak je nechavaj ty blbci pred hospodou privazany, a ani se ty psi spolu nebavej, protoze cekaj, kterej pan si pro toho jedenoho, zeo, prijde prvni- aq pak mu zavidej. Desny.
hrabalovskopábitelskohonzykovskáveršokrásosrdcetečna
*
máš v sobě zvláštní kouzlo .. jako by jsi nebyl z tohoto století.. to žižkovské charisma něžného chlapa v montérkách.. tady jsem ti podlehl :-)
..jo, presne takle modrej...
....to nevime, vona nosi sustak.
..dobry...jasne..))) zenska vod fochu...hahaha, dame lahvace?:))...v kantyne je nova kost.)))
..Stvn...ty mi ani ublizit nemuzes..a snad sam prides na to, .. pis si kam chces, co chces...OK.?.)
.. ja taky...a dej uz si pokoj.....simte, cos vode me cet..?
..dyk je to sama sranda...vetsinou...no, uz me to kecani s tebou neba...cAU.
StvN - Hale - kámo, snad jsi pochopil, že jsem nemyslel zrovna socialisticky realistickou. Já se sice neurazím, ale to bys mne nasral. Naprosto tím nemyslím servilní fňukání lyrických ztroskotanců, nebo polopatizmus zneuznaných a nepochopených supermaniaků...moje kredo je "obyčejný život nazíraný neobyčejnýma očima".
Mýlíš se, stačí ti to říct takhle? A nebul pořád, to je co příspěvek, to ukřivděný brek. Vopravdu se Honzyku seber a nedělej ze sebe ublížence. Pak si připadám, jako bych ti opravdu ubližoval, a to od tebe není fér.
.."ze se stavim do pozice"...atd.- nemam ten pocit, ale koneckoncu zbytecny reci...myslim...:precti si, cos mi sem napsal vo miminu:)): neprijde ti to blby?---
---a tezkej zivot nemam, to mi podsouvas....a propos, myslis si, ze kdyz si posadis na nocnik pod muj text tu svou "kritiku", ze obstoji.? Co z ni se vztahuje k textu, co z tvyho zahonku ke "chlebu" dokonce odrazi se jak ozvena........? Ja myslim, ze nic a zes napsal jen proto, zčs psal me. Jak rikam, vubec mi to nevadi, ale stve me, kdyz se zastavas "svych|" veci, kterym ujizdi koberec pod nohama...uz na to kaslem, ne?
cau, honzyk..
No dobře, ale nehodnotím snad text podle toho, jestli má autor těžký život a podobně, ne?
Honzyku, co ti mám dokázat?
poezie pro lidi už tu taky byla, oldo
StvN - literatura (a poezie zejména) bez lidí je nic...a tam, kde jsou lidi jde o vztahy (nebo snad ne ?) Poezie pro pezii to už tu bylo (l'art pour l'art). Jsem zastáncem poezie pro lidi...
co by dokazoval, myslící vědí
....tak to dokaz...nic snazsiho....vubec me neznas, opakuju....jo, dokaz, das-li si s tim tu praci...budu rad--)
Skvělá tvá schopnost pochopit psaný text a vyrovnat se s kritikou. Chceš medit, chválit, opěvovat? Zasloužil sis to? Jde nám o literaturu nebo o vztahy? Neřekl bych ani píp, kdybys sám nepoučoval a sám se nestavěl do pozice, jakože jsi nad něčím, nad někým.
..toto neni o prozivani, a me....(!( bolesti, to je pouhy pokus o konstatovani, jaka je, ceho je schopna a ze se ji nevyhne nikdo...a kdyz uz vo hlavu zavadi, pomuze|(treba) "prasklej chleba."
...slabsi bolest pronika, myslim, silnejsi objima - a ja mel vcera hezky den...klidny, malovaci....
....reakce ctoucich "odmitacu" me neprekvapily , jsou pro me "nijake"...
----a me nelichotive reakce na ´degene´ a knourani..? Proc?
Rekli jste si je vy sami, tak vam ta slova necham: snad vam v kapsach jednou nenadelaj diry.
cau, honzyk..:)
...pokud dostane avi nekdo, koho se netyka, pardon...vemu to smahem:))--
p.s. T.O., jen pockej!:)))))))))))
já u Vietnamců nakupuju aji vajca.
a duševní hygiena, ta je někdy třeba.
Pláčeš tu jako miminko.
Ach ten soucit.
Ach ta degenerace:)
bolesť je skutočne veľmi samostatná ...
v tom súhlas
*bolesť a úsmev chleba* dobré posTrehy*
smiat sa ako prasknuty chlieb, parada
pekny a smutny mikropribeh*
po čase, opět tahle a rozvinutá...**
O bouřce a o bolesti bych radši nemluvil
já mu dám tipa, honzykovovi, von je volajs stejně dobrej chrchmé
a to ano
zaujala mne též kategorie miniatury...
jinak musim číst víckrát...dostat se do tý nálady...
Makrelko MY všichni na žižkově nakupujeme chleba
u vjetnamců :-)
tohle je dobrá báseň,
má v sobě naléhavost tý pravdy o bolesti
a zároveň poskytuje nějaký východisko, ale
takový jen mezi řádky.. ulevilo se mi,.
že teď TO vim -
**
neopisuj. Chrouste, on opisuje
chleba chleba, pěkné částečky, celek ne
hej, usmev ako prasknuty chleba vzdy potesi.... ale inak nejak nijak akosi
Kurňa toh není kňourání - to je řev ! Že by někdo nepochopil ? *
Hm. Krásný.
Bolest sedne si pak do toho nejlepšího křesla.
Je to vlastně úplně pesimistický, a přitom tak lehce se vznášející. Něco jako Nesnesitelná lehkost bytí.
Akorád - ty kupuješ chleba od Vietnamců?
...ale dá to práci, chtít jet chvíli proti proudu.
Odžité. *T
:)) ten chleba ..to je dobrý...