Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEpitaf
21. 08. 2008
10
17
2922
Autor
Ferry
Epitaf
Nit, na níž moje roky visí
Má po záruční době
Už vyhlédla si týl můj lysý
Paní ve tmavé róbě
Už vyhlédla si moje tělo
Život byl bezva leporelo
A mně se vůbec nechce spát
Stavte se někdy pokecat !
17 názorů
Jerry_Shit
07. 07. 2012
Já Bondyho ráda jako ty, zrovna mi tu Mejla zpívá z You tube Muchomůrky bílé.
Díky za tvůj zájem o má dílka, potěšilo...
:)
Jerry_Shit
06. 07. 2012Jerry_Shit
06. 07. 2012aleš-novák
11. 05. 2010
zasejc nemusíš brát moje připomínky tak doslova, jenom jsem konstatovala, že já osobně bych na ničím hrobě snídat nechtěla, což neznamená, že by to nebyl dobrej námět na báseňku :) koneckonců, temná tematika je teď v módě :) koneckonců, Karel Čapek si přál, aby na jeho hrob chodili pít ptáci a taky že choděj. koneckonců víme, co se svýma zesnulýma prováděj v Jižní Americe - vyndávaj je z hrobů a berou je na karneval - inu jiný kraj, jiný mrav - představa, že u nás by se namísto dušičkových svíček a věnců pořádaly na hřbitově rodinné pikniky je sice divná, ale kdo ví, třeba bychom si zvykli :)
ale takhle se mi to líbí víc, to zas jo :)
Ta nestyda zubatá
má jinou práci
tučná prasátka
na básníky nená čas
Pěkné
T
Miroslawek
23. 08. 2008
snídaně na hřbitově? zajímavě dekadentní - tedy děkuji za pozvání, ale snad radši ne :))
Inspiroval mě k přemejšlení o mém vlastním nápisu, jelikož mne se tato věc týká skoro bezprostředně. *T