Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvetla smichu
18. 07. 2001
2
0
1187
Autor
jester
Světla smíchu
..Zazpíval bych ti baladu
a třeba také od zadu,
víš jak bych zase viděl rád
se tvoje oči smát..
O světě plném markýzů,
nebo o zralém rybizu
jenom mi pov
ěz o čem tedˇatˇ rozjasním Ti svět.
Vím
, že na tom nejsemjako Karel Gott,
tak
rozběhnem se po loucea přeskoč
íme plot…
Mám v zásob
ě pár nápadůjak ti vylepšit náladu
jenom si vyber jeden z nich
at
ˇ slyším zas tvůj smích..
Koupím ti pejska s kočičkou
,u
dělám tě zas maličkou,č
i v perníkové chaloupcezašeptám sladou
čce..
Pojd
ˇ se holka se mnou,také všemu smát
na slzy
je času dosttak pr
oč si to tak brát.
Nebo si zajít do kina
třeba na pana Chaplina
co když
tam budou zrovna hrátSvětla promenád…
Mmm! No to je úžasnééé! Skoro mám pocit, že i text, na který se dívám, musí patřit k nějakému hodně známému šlágru. Melodie z toho přímo leze, jen... pořád vlastně nevím jaká :))) Nejdřív jsem si to mimoděk začala prozpěvovat (a tady v nemocnici se musí jen tak potichoučku) na nápěv jedné odrhovačky z dětských let, ale pak mi naštěstí "refrén" s přiznáním, že nejsi K. G., šlápl do not - takhle je to lepší, můžu dál hledat :)
Díky!
*!
Mas pravdu.. ) je to na starsi znamou meloidii "Svetla promenad".. mozna slova Ti nepovedi?.. " ikdyby mesic s hezdami, prestalyt svitit nad nami, nam postaci kdyz budou plat.. jen svetla promenad"..))
Dik za libeni..))
Ach jo... ne a nevím. Skoro, jakoby mi tam chtělo něco naskočit, ale ve skutečnosti asi opravdu nemám páru a tak se jdu stydět někam nad starší zpěvníky...mimo světla promenád :)
no, moc hezke, az nato ze tu strofu s tym napadom a naladou poznam..to je nejake piesen alebo co... :)
neb/ to asi ty pamatovat nemozes. tu pisen.. ale i tak asi vis ze existoval nejaky Chaplin, ze?)) dik za libeni.