Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seklubový Literárny podvečer
28. 08. 2008
0
9
898
Autor
janyr1
Bardejovský literárny klub
Vás pozýva na
klubový
v umeleckej kaviarni
Art Kafé Gallery
Katov dom
na Veternej ulici v Bardejove
dňa 27.9.2008 o 18.00 hod.
v programe vystúpia:
Peter STARÍČEK
Katka MALÍKOVÁ
Jan(ko) RAČKO
Lenka LENÁRTOVÁ
Adam MIHALČIN
Eva FERKOVÁ
Erik KUKĽA
a ďalší internetový autori
hudobný doprovod Pali BARTOŠ
(gitara, spev)
moderuje Andrea ŠOLTÝSOVÁ
http://www.tik-bardejov.sk/images/stories/uvodna/blk.jpg
9 názorů
mini reportáž o klube:
www.bardejovskatv.sk/videoarchiv.php
pod: Literárny večer
takže aby som tu to nemal také prázdne :)
:
Bola nebola jedna sobota. Obyčajná, resp. ako každá iná. Ibaže, v Art café gallery sa čosi dialo. Bežný večer vybehol z koľají a do jeho interiéru sa nasáčkovali členovia Bardejovského literárneho klubu (B.L.K). Samozrejme, že po dohode s majiteľom Stanislavom Vojtkom. Pripravili kultúrne podujatie s názvom Literárny podvečer, na ktorý došli väčšinou priaznivci slova. V programe vystúpili Katka Maliková, Lenka Lenartová, Janko Račko, Peťo Staríček, Eva Ferková, Lydka Sobeková, ktorí prezentovali vlastnú tvorbu, Pali Bartoš, ktorý toto podujatie hudobne podfarbil a Andrejka Šoltýsová, ktorá Literárny podvečer úspešne moderovala. Nejeden účastník sa veľmi ťažko odoberal z tejto prvej nefajčiarskej kaviarne v Bardejove. Potvrdil to aj fakt, že sa do klubu prihlásil aj ďalší člen. Takže najbližšie sa s klubovou aktivitou stretneme v Poľsko – slovenskom dome (PL-SK dome) a to 4.10.2008 o 18.00 hod. na Radničnom nám. 21 v Bardejove, na ktorý Vás srdečne pozýva riaditeľ PL - SK domu Mgr. Marcel Tribus a členovia B.L.K.
dazdozienka
01. 09. 2008dazdozienka
30. 08. 2008Pišta_Hufnágl
28. 08. 2008
Pišto, jsi tak neskonale moudrý, už nikdy jinak, jen v Tvých stopách. Dostanu od Tebe někdy podpis? Tolik po něm toužím.
Vychováváš mě, jak já budu zdravým střípkem mé generace.