Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekam dál
03. 09. 2008
16
43
2327
Autor
midin
poslední dobou
bývá u filosofa
po zdech nablito
43 názorů
Jaroslaw Novák
10. 06. 2009
Podrobný návod ? Ne - nechci abys psal jako já... piš líp, asi na to máš.
Dobrá, vezmu si tvé rady k srdci. Jen mi pověz - co myslíš tím "začni líp"? A zkus to, prosím, pro mě jednou rozepsat.
Ba ne, midine - to už okecáváš neuváženou řeč -změň si nick a začni líp. Nebo - pokud si myslíš, že máš pravdu, tak se na to vyser.
Ještě Oldjerry: Hrubě pochybuji, že by takovýto - řekněme - lehký vulgarismus měl v básni přímo vadit. I vulgarismy jsou slova a zůstaly tu s námi také proto, že mají jistou vypovídací hodnotu, jistý ráz. Nosná myšlenka se ti nemusí zdát nosná, od toho tu je diskuse a každý máme svůj žebříček podstatna/nepodstatna.
Oldjerry: Škoda, že se přes písemný projev hůře chápe citový podtón. Blázni byli myšleni takto - jistě se mnou souhlasíš, že tady na Písmáku jsou převážně jiní lidé než ti "běžní" (čecháčci, typičtí Pražáci atd.). Samozřejmě mají spoustu načteno (v knihách i v životě samém), tudíž se i jinak vyjadřují, chovají. To mi přijde mi skvělé. Blázni byli myšleni laškovně. Rozhodně se s tebou nechci pouštět do sporů, ale - slyšel jsi někdy, že někdo o někom řekl: "Ty jsi, člověče, takovej blázen!" a myslel to v dobrém? .-)
midine - nevím, proč bych měl být blázen, když mne nenadchne objevná báseň poměrně odvážně vydávaná za haiku, která opěvuje poblitou zeď. Originalita a výpovědní hodnota verše se neznásobuje vulgaritou použitých slov a že by nosná myšlenka byla nějak nosná se mi taky nezdá. Blázen by to nečetl vůbec, natož aby ti odpovídal. Nebo že by to bylo naopak ? že jen blázen...? Nejsi vůl ani blbec, ale moc dobře ses ke mně nezachoval. Počítám se totiž, blázen jeden, mezi lidi
Norsko 1, i ty drsňáku. Proč nadáváš druhým do volů? Norsko, Norsko, s tebou to jde od 1 k nule.
sestricka.slunicko1
04. 09. 2008
midine - k tomu názoru třeba dospěješ časem taky. Život je nesmysl - ale nádherný...
já bych řekla - jakkoliv toho o haiku moc nevím - že dobrý... prostě mě to pobavilo a hezky to zní***
asi nemá cenu hledat v tom nějakou hloubku ;-)
Neoslovuji, není mi znám tvůj věk. Na začátku to bylo čisté neporozumnění, čert tedy vem', že píšeš (pro mě) v hádankách. A nyní mi stále není jasné, jestli si to pochopil správně. Prostě je "chlapec" mimo. A čeká.
Dá se to chápat i tak. Spíše jsem (zřejmě s prstem v kapse) poukazoval na filosofickou degradaci posledních let.
Neber si to osobě, neznám tě. Jenom se podivuju nad tvými reakcemi. Co čekáš, chlapče ?
Dá se to chápat i tak. Spíše jsem (zřejmě s prstem v kapse) poukazoval na filosofickou degradaci posledních let.
Znám X pitomců, co jim je všechno jasné a pro které jsem vůl, blbče apod.. Chca nechca tu hodnotu zase inkrementuji.
jsi úplně mimo, chlapče. Kdo ti co proboha nakukal ? Že tady bude někdo něco rozebírat ? (možná tak sračky největší)
Zde nemám potřebu, to je tak jasné, že .... Jsi vůl ?
Příště si dám pozor, abych tě znovu neurazil, a tys mi konečně podal subjektivní chápání těch pitomejch tří řádků.
netvrdím žes to opsal. Celá myšlenka, byť vyjádřená jakýmikoliv slovy, pro mě prostě není originální. ... Kdo ji napsal ?
Já ?
Oldjerry: Zajímavá teorie, trochu nudná, pravda. Haiku - pročpak ne?
Fouraix: Myslím, že právě tenhle by ti ho nepověděl.
Smysl života ? vše je podřízeno zplození nové generace - narodit....párkrát si zašukat a zplodit potomky... párkrát se ožrat a pak už čekat, kdy... No - abych nebyl tak zlej - občas si můžeš taky něco přečíst a napsat...
Ovšem haiku - nezdá se mi