Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seToaletní diskuse
04. 09. 2008
12
115
9073
Autor
JiKo
Každý z vás asi chodí na WC a spousta lidí si kupuje i toaletní papír. Ten když se vypotřebuje, zbyde nám co? Zbyde nám tohle:
A takováhle standardní rulička se dá složit, aby zabrala méně prostoru:
A takováhle složenina se dá strkat do jiné ruličky, protože jsme líní tu předchozí hned vyhodit do koše:
Celá sestava nám pochopitelně zůstává stále na záchodě:-)
Záměrně jsem to nafotil v tomto úhlu, protože budeme hádat.
Kolik si myslíte, že se dá do jedné standardní rule od hajzlpapíru narvat jiných rulí (pouze silou jednoho člověka, žádné stroje a přístroje)?
Odpověď zveřejním cca za týden, no možná dříve :))
Kolik si myslíte, že se dá do jedné standardní rule od hajzlpapíru narvat jiných rulí (pouze silou jednoho člověka, žádné stroje a přístroje)?
Odpověď zveřejním cca za týden, no možná dříve :))
ŘEŠENÍ
Podařilo se mi jich tam narvat 13 :-)
115 názorů
slozite (rozumej rolovani s procitanim) jsem hledala, o cem ze je to vlastne rec:)
mam dojem, ze behem par dni bude zrovna jedna role k mani, tak se na to vrhnu:) /tato aktivita mi nyni, v predstatnicovem obdobi, prijde naramne vhod:)/
Pišta_Hufnágl
17. 05. 2011
JiKo
řekla bych
že toto toaletní klání
daleké není psaní
někdy a v potu tváře se napíše
velké hovno
Ale stejně bych tohle klání uzavřela
vyhlášením soutěže
o velkou toaletní báseň
napsanou na již zmíněném toaletníku
na ruličku pěkně dookola
pokud možno ještě před použitím
Pro Oldjerry
Ony tu totiž diskuse, které se jakkoli týkají literatury nebo psaní vůbec, nejsou vítány; tedy aspoň ne od každého přispěvovatele :-)
(autor této promine)
ja se chvili jako zlobit chtela, protoz prinos pro me zadnej ale pak sem s rekla, ze pudu radsi spat
O čem, o čem - tady když se diskutuje tak vždy o jednom : začíná to H a končí to O.
Pro nedovtipy : není to housátko... a je to přímovztažné k nahoře umístěným obrázkům.
koho štve to avi - přijměte omluvu. Oldík
vy je skladujete do dalsi rulicky?.. vy je nepouzijete??..vzdyt je to skoda.-))..to je nejkvalitnejsi z cele role!.. my se doma o ten zazitek pouzit tu rulicku pereme!!!!
Ty pako - nauč se počítat : máš jich tam 14 ! ...a Saša_gr se pyšní tvým peřím (a to nejsi pan Papouch, natož Páf)
úž-žas-ná POEZIE... to je snad na Nobelovku, Seifert byl břídil.
Ne, že by to nebylo zajímavé, ale patří to sem ? No - ono vlastně jako ober blbůstka... tak jo !
Jde-li řeč o toaletě, pak mne před očima vytane obraz zápasu - o choulostivém večerním zapínání, před plesáním ... . Je to problém, nevejít se.
Zápasíš? s toaletou, v toaletě, po svém? :)
> Podařilo se mi jich tam narvat 13 :-)
Úžasné. To si budu pamatovat. Jak že se jmenuješ?
Pišta_Hufnágl
16. 09. 2008Pišta_Hufnágl
16. 09. 2008Pišta_Hufnágl
16. 09. 2008
Fra: no jen jestli nevycházíš z vylného dojmu, že když je průřez x mm2 tak že se tam vejde x mm2 materiálu :-)
Fouc: no v podstatě to vypadá jako lisovaná briketa co?:)
ještě když na to koukám, je tam hodně volnýho místa, tan čtrnáctej by se mohl natrhat
bohužel jsem se nemohl účastnit počítání a hádání jelikož já když už jdu na záchot (a jako správná celebrita tam nechodim moc často), tak nepoužívám žádné ruličky, ale prostě mám u záchodu noviny a vytrhávám listy. Nejhorší je to, když list vytrhnu i se sponkou :/
Jsem ale nyní velice rád, že vím jak to tak vypadá u vás ostatních
Montre: je to logistická věc... vlastně na uskladnění 14 ruliček využiju objem jen jedné :-)
tu nakonec do toho koše (na tříděný papírový odpad) taky hodím, jako ty :-)
kdyby bylo 14x méně jakéhokoli odpadu, to by se nám žilo :)
Příště s něčím přijď ty :)
Tak už se mi tam podařilo nacpat 2.
Zatím to docela jde, když se člověk snaží... .-)
Montrealer
14. 09. 2008chytrá_jak_radio
11. 09. 2008Pomerančová
11. 09. 2008chytrá_jak_radio
11. 09. 2008
chytrá: "Nehrabe ti zlato?" je tradiční zlatokopský pozdrav, který se datuje ke konci devatenáctého století na Klondike.
Z českých reálií lze připomenout rustikální prupovídku téhož rázu a podobné syntaxe ve znění "Jak ti dupou králící?"
Pokud nejsi zlatokopka, pak pravděpodobně pozdrav nebyl určen tobě.
chytrá_jak_radio
10. 09. 2008chytrá_jak_radio
10. 09. 2008chytrá_jak_radio
10. 09. 2008nonamebeast
10. 09. 2008
já bych řekla standartní - ale když to teď vidím napsané, připadá mi to divné. Ovšem standardní taky, tak nevim:o/
jiko: a lisovnu na papírové brikety z rulí toaletního papíru už máš?:o)
já bych řekla standartní - ale když to teď vidím napsané, připadá mi to divné. Ovšem standardní taky, tak nevim:o/
jiko: a lisovnu na papírové brikety z rulí toaletního papíru už máš?:o)
chytrá_jak_radio
10. 09. 2008
U s o: ano ano 12 i 14 bylo hádáno ale je to jak s pokojema v hotelu, klíčem od třinácky si u sousedky neotevřeš :-)
NJN já to zkoušel růůzně... i sem všechny povytáhl aby se rozevřely... prostě nešlo ale jak píšu výše (níže); zkus to ty... narvi jich tam 14, jdi do toho!! :-)
no, psal jsem, že 11 + ještě jeden nebo dva, kdybych to skládal líp, takže jsem se trefil :-)
uživatel se odhlásil
08. 09. 2008
A tuší někdo, kolik textu (v kB) se na takové ruličky vejde napsat? Nebo se každý stydí připustit, že nejlepší nápady přicházejí v nejnečekanějších okamžicích?
můžeš si nosit i z práce, můžeš si domů zvát hodně lidí, to vše je povolený :)))
při mé.. no, řekněme .. intenzitě spotřeby této toaletní potřeby .. se k těm 13ti doroluju až tak někdy na Tři krále... pak dám vědět .-)
Přes veškerou mou snahu tam narvat další, se můj výzkum zastavil na čísle 13 !!! Takže správně neodpověděl nikdo :))))
A kdyby mi někdo nevěřil a myslel si, že jich tam nacpe víc než já, prosím ať to zkusí a jde do toho!!! :-)
máš bohatý vnitřní život a je fajn, že ho dopřeješ i ruličkám :-)
(a nebo máš zácpu) 18
JiKo: s takovými konstantami, které na výpočet budu používat já, to prostě jinak než s informacemi nejde.. samozřejmě, mohu odhadnout tato čísla dle tvé povahy, dosaženého vzrůstu a složení snídaně, ale na druhou stranu to už by bylo lehce okultistické. To jako představitelka zcela exaktních věd prostě nemohu připustit.
Ruppert von Trautenberg
07. 09. 2008
co vám íká vědecký přístup? prostě koupím ruli, změřím, nebo udělám výzkum :-)
to je jak kdyby archeolog plakal.. jéé ti chetité to všechno tak zakódovali do klínového písma, tady se nedá vědecky pracovat :-)
sem vám tu hajzlruli měl okótovat nééé?
a mení žádná závislost mezi počtem vrstev toleťáku a půměrem jádra cívky :-)
Ruppert von Trautenberg
06. 09. 2008
myslím, že pro nás technické typy, které na to půjdou vědecky, samozřejmě, jak jinak, jsi měl udat i kolikavrstvý uvažuješ za průměrný a kolikaútržkové role kupuješ.. bez těchhle parametrů hádat od oka, to je hotová amatéřina tohleto, no hrůza!
v takových podmínkách se nedá pracovat.
Zlý_wětry_vod_řeky
06. 09. 2008
Hmmm hm šest
ale je to škoda
na ruličku
když máš tužtičku
dá se napsat báseň
krásně dookola
když vysazena jest
holá
Tak vznikají
velké
toaletní básně
a nebo také
lejno
Pišta_Hufnágl
06. 09. 2008Pišta_Hufnágl
06. 09. 2008Ruppert von Trautenberg
05. 09. 2008
no jako vyfotit to někdy můžu
líbily by se ti
a kdybych věděla, jak vypadáš, mohla bych ti udělat panáška Pišťáčka
Pišta_Hufnágl
05. 09. 2008b.b.humhal
05. 09. 2008Marcela.K.
05. 09. 2008Marcela.K.
05. 09. 2008
jsem si s tím teď chvíli hrál, nacpal jsem jich tam 11, ale je vidět, že prostor není využit optimálně, tekže jedna nebo dvě ruličky by se asi ještě vešly :-); pokud teda jsou rozměry standardizované, ale snad ano :-)); rozhodně jsem zvědavej na výsledky tvýho půlročního experimentování; zní to skoro jak námět pro Bořiče mýtů :-); TIP dávám za zasmání a za donucení mě dělat úplný kraviny, jako tahat z krabice se sběrem ruličky od hajzlpapíru a cpát je do sebe :-)))
Delaj: naopak, vše je v jedné ruli :-) a papír.. no ten házím do té díry když jsem při penězích a když néé tak do pračky :)
Pišta_Hufnágl
05. 09. 2008
to máš na tolétě pěknej bordel .. kdoví, kam dáváš ten papír z té použité role .. :-)
sestricka.slunicko1
05. 09. 2008
Zajímavost 1: experimentu jsem věnoval půl roku :-)
Jinak se míní, že ruličky se mačkají pouze jednou lidskou silou