Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLetní bouře
Autor
schyza
Srdce se zhouplo a ohromnou silou zasáhlo bronzovou stěnu.
Dvanáct chladných úderů se rozlehlo ztichlou půlnoční vesnicí.
Dvě možná tři psí tlamy se natáhly k obloze, aby vyloudily zavití na již šestý den zahalený měsíc, než se uloží ke spánku.
Spod šedé kápě se ozývalo nesnesitelné skřípaní o sebe třejících se zubů.
Udělal jsem první a druhý krok, šedý plášť se odlepil od oprýskané zdi kostela.
Třetí a čtvrtý krok z ještě létem rozpáleného asfaltu se začaly odpařovat první kapky deště.
Pátý krok krajina se rozzářila a z nebe vyšlehla zářící větévka.
Šestý, sedmý a osmý krok ozvala se ohlušující rána doprovázená zakňučením vystrašených psích duší.
Devátý a desátý krok otočil jsem se a v dalším ze záblesků jsem spatřil obrys postavy v šedé omšelé kápi.
11. a 12. krok znovu jsem se ohlédl. Nic.
13., 14. a 15. krok a opět nic.
16. a 17. krok, další záblesk, byla tam.
18., 19. o 20. krok vnitřnosti mi svírala úzkost.
21. krok při další ráně hromu se mi srdce rozbušilo nevídanou rychlostí.
30. a 40. krok stále zrychluji.
42. krok srdce jako by se mi zastavilo, stále tam byla.
53. krok noha se mi po kotník zabořila do bahna polní cesty.
54. a 55. krok hrůza mi svírala hrdlo.
56. krok klopýtl jsem o kámen a skácel jsem se k zemi.
Rána.
Ohromná rána.
Průvan zabouchl okno.
Vstal jsem z postele, abych ho zavřel. Blesk sjel z oblohy a v jeho záblesku jsem jí spatřil. Postava v šedé kápi as pod tou kápí můj obličej, můj obličej plný vrásek.
Šel jsem zpět k posteli.
Boty.
Boty.
Ano boty.
Bylo na nich bláto.