Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serozpor
08. 09. 2008
7
22
2716
Autor
daddy
a začalo pršet velkými kapkami
já schovávám se jako vždy
i když nejraděj bych promokla
až na kost
22 názorů
...to neznam...a Bondy malinko dava mi "knedlik do krku", ale zkusim : posli tu upoutavku na novy Revolver : udajne super cislo:)))...jdu na to a pak na soukromou vernisaz:))
já jsem si půjčila Bondyho - Leden na vsi a překvapuje mě, jak je mi to blízký
...jo, tu, ale "druhe, upravene vydani"...ja ji necet a Rybovi, ktery maj, jsou na Sazave v Krhanicich...mistama jsem koukal, jaky ma baba vyjadrovaci schopnosti, byt ja ji nikdy nejak "rad" nemel...
..ale di ty...))
...no, uspechany nekdy, pravda....ale co uz...jinak uz mam nabidku na koupi...se pochlubim: obraz "Jeptiska konejsici delfina" a k "Putinovi v Polsku" pry se lidi posilali...mi napsala jedna z ucastnic vcerejsi vernisaze zpravu: ja tam nesel, vis, jakej mam pocit z mnoha lidi: docital jsem si tu Chramostovou a poslouchal radio...))
no však já s těma názvama jsem ještě rychlejší než s texty, takže někdy to podle toho vypadá...:)
p.s. "rozpor" jako nazev MOC....toto podle me neni rozpor, jen vahani....