Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUDĚLEJME Z ÚTERÝ DEN ZA DOBRÉ ŠNEKY!
09. 09. 2008
7
26
1179
Autor
prostředníček
26 názorů
... i ja bych se prostrednickovi rad omluvil a alibisticky dodal, jak rad se divam zas a znova na zaparkowanycho sneega.))
...Gott???(((((
....ano, jiz obvolavam smecku svych hbitych, vkusne (BOSS) odenych pravniku, z nichz ten nejchytrejsi zdrzel se mi vsak pres noc, zel, na manikure...tes se, T.O....!:))
...proc tak zlehcujes mou praci, proc..?.)))
Moji pravnici jiz s tebou zatroci, nezvedence!!!DDDD
...to by byla hezka pisnicka.. nene:.Misa David by mohl , ano, slozit muzikal - a konecne o NEKOM Z LIDU...!!!)))
Monsieur asfalteur
co mate za problem
asfalt vam netvrdne
a slecna navrhne:
O, mistr asfalteur
ta vase duse ther
ta tolik cerna je
jak voda Dunaje.."...
atd.: no, Misa je lepsi, jasny, ale ma ty SVY zkusenosti a zazemi, zeo..:)
...si machr...Travolta ma prej nekde na nakym blbym chodniku v Americe otisteny jen ruce....ubohy:))
...jo...a jak ja mam rad vuni malty a tak...jo a este mam jednu uchylku: jak strikaj ty zebry pro chodce, tam vydrzim stat treba deset minut a nasavat.....:))-----
57188418432178751875
10. 09. 2008
...ale, kdyz chces:)...
...posledni okenko mi pripomina hru na schovku, moje oblibena...jsem jednou, protoze jesita, zalez na rozestavenym sidlisti Na spalenisti v Chebu do roury, akorat tech 5, 7 metru od pikoly, a nemoh, jak jsem se vzpricil ani dopredu, ani dozadu: nikdfo jme nenasel.
... ptak vsak zde , myslim, nejlepe typizovanyDDDD...*