To je hezké.
Já to takto nemám, možná o něco přicházím, možná je to tím, že jsem muž.
Máme známé. Ona si dělá pilotní zkoušky aby s ním mohla létat a vzít to za něj, kdyby se mu něco stalo. Také láska.
LÁSKA
Láska je jako
Jízda s vagónem
Plným horké strusky
Tak dlouho se hrká
přes výhybku
Až se verunka překlopí
Struska zaplaví pražce
Koleje trávu a stromy
I kola lokomotivy
Lokomotiva
se změní na ostrov
v jezírku lávy
Co je verunka: https://www.fotoaparat.cz/fotogalerie/fotografie/270743/
no, nevím, zatím mě stále jen přemlouvá... ještě se mi nechce :-)
jéé...tohle je přesné a krásné a tolik vypovídající...*
opravdu jen náhoda... nic víc...
> ...předvečer 11.9.
Předpokládám, že náhodou.
Jinak by to dávalo zcela jiný smysl (a mně skoro žádný)
Mimochodem ...napsala jsem to v předvečer 11.9.
píšu i miniatury...občas :-)
Mám ráda, když to někdo umí a dokáže pár slovy říci hodně, ale na to je potřeba být "vyladěný" :-)
taková miniaturka... ale já jsem u tebe zvyklý na hmotnější záležitosti. hned jdu na ně.
Myslím, že je krásný být spolu
když letíte nahoru i padáte dolů ;-)
Je krásné i když přesmutné společně nepřežít havarii ...
***
Prolog pro čtenáře komentářů :-))
,, Manžel mě pořád přemlouvá, že někam poletíme a já se bojím. Hrozně se bojím vlézt do letadla. Přitom děti lítají kam chtějí...a pro mě jsou muka, než se ozvou, že jsou v pořádku. Až teď mi jedna kolegyně, co jde do důchodu, říkala, že kamsi poletí a já na to, jestli se nebojí, že já mám z letadel hrozný strach. Ona mi na to řekla :,, Co... děti už jsou odbytý a když spadneme, budeme mrtví oba."
:-))vy jste hrozní :-)) asi ten prolog zase smažu, protože ti, kteří vědí, chápou... Johanko, víš, jednou jsme se hádali s manželem večer v posteli, kdo umře dřív...a teď mi řekni, co je lepší :-)
Lakrov, Lenko...nehledej v tom nic jiného než v tom je, prosím.
Je to o něčem úplně jiném, než tam stále hledáš.
Je to tak prosté - mít rád. Rozumíš! :-)
Hábere, smažu ho, ten prolog...je zbytečný...dodala jsem ho tam, ale nemusí tam být, máš pravdu.
Oddanost není úplně přesné slovo; zní tak jednostranně, skoro podřízeně. To, co září z téhle básně, je jako když :-) jsi odhodlaná se s někým pustit do čehokoli. Protože mu věříš, protože mu chceš pomoci, protože ho nechceš nechat v ničem samotného a taky proto, že víš, že on Tebe taky.
aj bez toho úvodu je to jasné*
Já vím, ale Lenka hledala něco, co jsem tam nedala a ani nechtěla dát... ,,je to přece tak prosté"...jak by řekl R.Thákur :-)
to je jiná...ale mě to bylo jasný od začátku, akorát pošťuchuju...
ještě jednou...Lenkóóó :-)
:-))) nezlob, Alešku! Máš tu prolog navíc...
...jo a Lenkóóó !
kdybych měl říkat lásko všem, s kterými jsem kdy letěl v letadle...
moorgaane, moje láska nelže, ani nelétá ;-)
alešku :-) pilot? Ano je to pilot o který se mohu opřít, který drží celou naši rodinu :-)
láska je- mít křídla !!!
netřeba letadlo.../**