Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLetná búrka
20. 07. 2001
3
0
1842
Autor
nebraska
Hustotu noci
preťalo svetlo
jasné
Čakali hviezdy
kedy im mesiac
zhasne
Z oblakov tváre
padali perly
krásne
Otroci sucha
prímali vlahu
slastne
Netušil nikto
k čomu je búrka
vlastne
Poeti hromu
chcú písať možno
básne
A možno život
derie sa na svet
hlasne
Miroslawek
20. 07. 2001
:) Dakujem miroslawku slawku ;) no, jo, jo , som si vedoma toho zakolisania, ale teraz neviem si je primat spisovne, tak som tam dala
radsej prijimat, aj ked je tam zrejme zakolisanie rytmu... :( no bola to ryxla myslienka, a moc som sa s prepracovanim celej basne nehrala...moja vina..polepsim sa ;)
Hmmm... je to pekné, aj častejšie si tak polež. To prijímali narúša trochu rytmus aj mne... hádam nasali, alebo niečo ine trojslabičné...
TIP
Včera som tú búrku obdivoval - z môjho balkóna bol náadherný výhľad na blesky - tie vyčíňalli!!!
Tvoja trojveršová forma sa mi páči, sadne ti a poetizuješ v nej ľahúčko...
Poeti hromu, hmmmmmm - to je chuťovka!
T.
Líbí se mi to,ale dneska už jsem tu čet lepší,takže tipík protentokrát nedávám..:-)
Vieš čo by mi tam spravilo ohromitánsu radosť Nebraska? Ten koniec by som napísal takto, nejako by mi bolo hneď na 10 z 10 (toto dielko, akože...)
A možno život
derie sa na svet....
/hlasne/
Podľa mňa by to vyjadrovalo taký nedopovedaný pocit(,ale pritom dokončené+ to by bol aj kontrast ku tomu "hlasno")....
AJ tak je to na ftip
Sorry, zle som sa vyjadril, nie aj tak......určite je to na tip, nech by to bolo upravené alebo nie......... :))))))))))))))))))
(a súhlas, tie hromy tak nádherne bufkali...)