Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChybíš mi, Lásko
22. 09. 2008
1
48
3651
Autor
Jitulka Květinka
Nad hlavou mi létá
netopýr
pod kopty koní
starý pýr
pro chvíle bez tebe
chřadnu, ach Lásko!
Bereš mi síly
jak upír
Nemám už nemám
v srdci mír
pro chvíle bez tebe
blednu, ach Lásko!
Cesta se klikatí
jak záda zmije
k tobě mě nevede
tebe mi skryje
Umírám smutkem
bez lásky.
Nedals mi zlato
Jen stříbro na vlásky!
48 názorů
mořský koník
10. 10. 2010mořský koník
10. 08. 2010mořský koník
26. 06. 2010mořský koník
26. 06. 2010mořský koník
26. 06. 2010mořský koník
26. 06. 2010mořský koník
26. 06. 2010mořský koník
26. 06. 2010mořský koník
26. 06. 2010mořský koník
26. 06. 2010
Teda koníku, tos mi vylepšila sobotní odpoledne - chechtám se jako o život! :o)))))))) Díky, dobrá vílo.
mořský koník
26. 06. 2010
jestli to není skrytý odkaz též na základo(středo?)školskou výuku literatury - totiž na Josefa Koptu. Tomu by nasvědčovala i ponurá atmosféra umně vykreslená pomocí netopýrů, upírů, vampírů a jiné hollywodské havěti. Koptovy romány se sice neodehrávají v Transylvánii, nicméně atmosféra sžírání duše a beznaděje koresponduje se zde nastolenou depresivní náladou.
Mj: pod kopty koní ?????
kopty koní fakt netuším, co by mohlo být, možná proto, že na koni nejezdím a v podstatě se koňů bojím, nicméně kopt se u nás doma říkalo sazím - takže to vypadá, že ten kůň patří kominíkovi.
To, že se něco rýmuje, ještě neznamená, že to je poezie. Je to sice pěkné, že to píšeš srdíčkem zmítaným rozháranými emocemi (to asi patří k tvému věku - odhaduji tak 17let), ale chce to i trošku mozku a řemesla. Obávám se, že tohle je vliv základní školy, kde se poezie dost často bere jen jako "tohle se naučte nazpaměť, příště se bude zkoušet".
Myslím, že zatím by ti víc prospělo jen číst, číst, číst - aby sis udělala základní představu o tom, jak má poezie vypadat. Veřejná knihovna snad není tak nedostupná, abys nemusela za knížky utrácet kapesné.
tak něco takovýho najít je snad i na Písmeťáku umění, bravo, jsem naprosto nadšen a jistě dnes neusnu, dokud se to nenaučím zpaměti; jak to bylo ? "nad hlavou mi létá netopýr, pod kopyta koní starý pýr..." hele, to půjde; a třeba se to naučím i pozpátku, možná to bude znít líp !
nedaj si vziať vlastnú naivitu, niekedy je to to najčistejšie, čo ľudia majú*
Johann Wolfgang Mária Amadovič
22. 09. 2008Johann Wolfgang Mária Amadovič
22. 09. 2008Jitulka Květinka
22. 09. 2008
..sabi, nedela...a esi jo, jsem teda moula...ale je fakt, ze ja dost lidem nalitnu.))
tak teď už tě Jitulko Květinko zcela vážně podezřívám, že si děláš kozy... :-)))))
Jitulka Květinka
22. 09. 2008
Bereš mi síly /// jak upír /// Nemám už nemám /// v srdci mír
Ty víš, jak člověka potěšit :-)
Jako obvykle, je to příšerné.
...no tak todle je maso...
/ tva predesla jisty puvab mela.../.,..
-----priznavam, ze v posledni dobe jsem nic podobneho necet...)(